Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,
2. 8. 2018 jsme si objednali v probíhající akci sušičku ovoce G21 Paradiso big se šesti platy navíc. Tyto jsme nikdy neobdrželi. Na první okamžitou zprávu nikdo nereagoval, později se společnost zavázala plata dodat, následně uváděla, že momentálně nejsou skladem s dodáním po naskladnění nejpozději v říjnu 2018.
Dále společnost přestala komunikovat.
Objednávka č. 5180001842
Dokompletování akční objednávky.
|
Tweet |
Pokud bylo dodáno nekompletní zboží, jedná se o vadu. Má-li věc vady, může spotřebitel požadovat dodání chybějícího příslušenství zboží. Není-li to možné, má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel žádat přiměřenou slevu.
Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy a spotřebiteli vznikne právo od smlouvy odstoupit dle § 2002 odst. 1 občanského zákoníku.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.