Společnost


IntermaxGroup AG

Počet nahlášených stížností:21
Z toho za letošní rok:8
Stále v řešení:4
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#30543Stížnost na strháváni peněz z uctu.

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

7 dnů 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
12.02.2019, před 7 dny

Artem Zhukov

Znění stížnosti

Dobrý den jsem zrušil členství a profil v Elitdate ale intermaxgroup ag wollerau pořád strhává peníze z účtu.


Požadované řešení

Ukončit strháváni peněz.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.2.2019 10:03, před 7 dny

V případě, že spotřebitel řádně zaslal společnosti výpověď a smlouva tak měla dle obchodních podmínek skončit, může spotřebitel trvat na ukončení závazku a není povinen další období platit.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční subjekt se sídlem ve Švýcarsku mimo Evropskou Unii, nelze kontaktovat Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci, nýbrž dozorový orgán přímo v zemi sídla provozovatele. Pokud tedy společnost nevyhoví prokazatelné žádosti spotřebitele o ukončení smluvního vztahu, doporučujeme kontaktovat dozorový orgán nad spotřebitelskou oblastí ve Švýcarsku, který se nazývá Eidgenössisches Büro für Konsumentenfragen, s podnětem na užívání nekalé obchodní praktiky.

Webové stránky jsou dostupné na tomto odkazu:
https://www.konsum.admin.ch/bfk/de/home.html?_organization=1008%2C1079

Na nich mají umístěný kontaktní formulář, skrze tento můžete dozorový orgán oslovit:
https://www.konsum.admin.ch/bfk/de/home/das-bfk/kontakt.html

Zde je také telefonický kontakt: +41 58 462 20 00 a kontaktní adresa:
Eidgenössisches Büro für Konsumentenfragen (BFK)
Bundeshaus Ost
3003 BernEidgenössisches

Nyní se čeká na vyjádření společnosti.