Společnost


ONLINE STORE SP. Z o.o.

Počet nahlášených stížností:51
Z toho za letošní rok:31
Stále v řešení:25
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#30544Špatné množství zboží

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

7 dnů 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
12.02.2019, před 7 dny

Karel Patek

Znění stížnosti

Objednal jsem naplasti muscle up patches ve zvýhodnenem balicku 2+1 za 3 380kc a prislo jen jedno baleni tak bych prosil zaslat ty dva chybějící


Požadované řešení

Zaslat zbývajici dva balicky


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.2.2019 10:55, před 7 dny

Pokud zboží nebylo dodáno v odpovídajícím množství, může spotřebitel uplatnit u prodávajícího práva z vadného plnění. Spotřebitel má v tomto případě nárok na dodání chybějící věci. Není-li možné chybějící věc dodat, má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel žádat přiměřenou slevu.

Jelikož je prodávající zahraniční subjekt sídlící v Polsku, má spotřebitel možnost obrátit se na Evropské spotřebitelské centrum, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiných členských států EU, Norska a Islandu. Více informací o Evropském spotřebitelském centru je možné vyhledat na webových stránkách https://evropskyspotrebitel.cz/.

Nyní se čeká na vyjádření společnosti.