Společnost


HUMANIC CZ spol. s r.o.

Počet nahlášených stížností:45
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 5 stížnostech.

#3055Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 17 dnů 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
30.04.2014, před 6 lety

Michal Maier

Znění stížnosti

Dobrý den.20.5.2013 jsem koupil u této společnosti, Humanic oc SMÍCHOV, polobotky.Po roce běžného nošení(nepočítám samozřejmě zimu)začali vykazovat vadu,odlepení v zadní části.Řádně jsem 16.4.2014 tyto boty reklamoval,ale žádost byla neuznána,údajně nedbalým způsobem užíváním zboží.Jsem nespokojen s vyřízením reklamace,nebot si nejsem vědom,že bych pouhým užíváním těchto bot,způsobil vadu


Produkt

Pánská polobotka,modrá F W.Č.A. 2-20-11-1195-8


Požadované řešení

vrácení peněz


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.5.2014 12:11, před 6 lety

V případě, že není uznána reklamace prodejcem a její zamítnutí je i řádně písemně odůvodněno, má kupující možnost toto odůvodnění prodejce rozporovat vyjádřením jiného odborníka - nejlépe soudního znalce. V případě, že bude znalecký posudek ve prospěch kupujícího, doporučujeme jej prodejci předložit a žádat nejen uznání reklamace a její vyřízení, ale i proplacení ceny znaleckého posudku.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.9.2014 16:56, před 6 lety

Společnost HUMANIC CZ spol. s r.o. byla o podaných stížnostech informována. Doposud však neprojevila zájem se k této stížnosti vyjádřit, proto jsme se rozhodli případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení. Před samotným podáním žaloby doporučujeme zaslat společnosti předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu. Vhodné je také právní zastoupení. Seznam advokátů je k dispozici na http://www.dtest.cz/advokati. V soudním řízení by měl spořebitel prokázat,že vada byla na výrobku v době uplatnění reklamace přítomná.