Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2761
Z toho za letošní rok:30
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 505 stížnostech.

#30720Odstoupení od smlouvy

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 1 den 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.02.2019, před 3 lety

Pavel Novotný

Znění stížnosti

Dobrý den, ke dni 15. 2. 2019 jsem si založil účet na stránce Academic singles a koupil jejich prémiové členství. Po té, co jsem si po pár dnech přečetl, že jsou to podvodníci, tak jsem chtěl toto prémiové členství zrušit řádným odstoupením od smlouvy, jak uvádějí ve svých obchodních podmínkách. Odeslal jsem tedy nejdřív e-mail na zákaznické centrum s přílohou, která obsahovala formulář o odstoupení od smlouvy. Jenže žádná odpověď, že by účet byl zrušen nepřišla, tak jsem poslal ještě jeden e-mail na adresu collections@be2.com s tím samým zněním. Zatím mi také odpověď nepřišla. Pro jistotu jsem jim poslal i fax na číslo +420227203713 opět s řádným formulářem o odstoupení od smlouvy. teď už jen čekám, co oni na to. Jelikož mám obavy z čerpání mých finančních prostředků touto firmou, obrátil jsem se na Vás. Budu rád za každou informaci, týkající se mého problému.


Požadované řešení

Odstoupení od smlouvy a tím tak zrušení mého prémiového účtu. Potvrzení o zrušení mého účtu a odstoupení od smlouvy. Dále zákaz dalšího používání mých osobních dat firmou Academic singles.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.2.2019 07:34, před 3 lety

Spotřebitel může odstoupit od smlouvy o poskytování služeb, pokud ještě nedošlo k jejich splnění. Započala-li společnost s plněním služeb na základě výslovné žádosti spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy, uhradí spotřebitel společnosti pouze poměrnou část sjednané ceny za plnění poskytnuté do okamžiku odstoupení. Je-li sjednaná cena nepřiměřeně vysoká, uhradí spotřebitel společnosti poměrnou část ceny odpovídající tržní hodnotě poskytovaného plnění.

Pokud spotřebitel odstoupení od smlouvy ve stanovené 14 denní lhůtě zaslal prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy či faxu, popřípadě se pokoušel zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu tento email, popřípadě fax, a tím prokázat snahu o včasné a řádné odstoupení od smlouvy v souladu s všeobecnými obchodními podmínkami společnosti. Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti. V souvislosti s výše uvedeným doporučujeme spotřebiteli, aby si uchoval všechny dokumenty, které prokazují, že od smlouvy odstoupil.

Jelikož se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt se sídlem v Evropské unii, má spotřebitel možnost obrátit se na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.

Reakce společnosti

Publikováno
19.2.2019 14:02, před 3 lety

Dobrý den,

prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com.

děkujeme Vám.


Pavel Novotný

Reakce spotřebitele

Publikováno
19.2.2019 16:30, před 3 lety

Dnes mi byl zaslán mail ve znění:

Dobrý den,

děkujeme za Vaši zprávu.

Odstoupení od smlouvy již žel není možné, jelikož jste již hrazených služeb využil/a.

Jako vstříčný krok z naší strany byla již vypovězena automatická prolongace Vašeho Prémiového členství. Vaše Prémiové členství vyprší ke dni: 15/03/2019 po uvedeném datu již nebude prodloužené.

Pokud máte další dotazy, neváhejte nás kontaktovat.

S přátelským pozdravem
Academic Singles zákaznický servis
____________________
e-mail: zakaznickyservis@academic-singles.cz
http://www.academic-singles.cz

be2 S.à.r.l. 13 rue du Commerce, L-1351 Luxembourg
Commercial Register , B 123206
Managing Director: Laetitia Pateau

Tak jsem jim napsal, že jsem vypovězení splnil v dané lhůtě 14 dní od založení smlouvy a že další peníze jim nepošlu. Tak teď čekám, co bude.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.2.2019 19:09, před 3 lety

Z vyjádření společnosti vyplývá, že členství spotřebitele bude trvat pouze měsíc, pak již nebude prodlouženo, tzn. nedojde ke stržení dalšího poplatku. Spotřebiteli doporučujeme si veškerou komunikaci se společností uložit a v případě jakýchkoliv komplikací se jí prokázat.

Stížnost přeřazujeme na společnost, aby měla možnost reagovat.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.3.2019 08:53, před 3 lety

Tímto žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. Pokud tak společnost neučiní, bude stížnost uzavřena.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.4.2019 17:32, před 2 lety

Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.