Společnost


IN TIME SPEDICE, spol. s r.o.

Počet nahlášených stížností:112
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#30870Nedodaný balíček

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 5 dnů 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
22.02.2019, před 4 lety

Lukáš Lux

Znění stížnosti

Dne 20.2 jste převzali do přepravy moji zásilku 23A00000275 a dostal jsem od vás instrukce že mi přijde 21.02 vím že je tam napsáno přibližný den a proto když jste ho nedoručili nijak jsem to neřešil od jiných společností přijde druhý den od vás přišla druhý den strohá SMS že to teď nově z technických důvodu přibližně dodáte 25.02 to jsem teda zvědavý. Po třech telefonátech na vaši infolinku s dotazem co přesně stojí za zdržením které zapříčiní to že si moji zásilku necháte pět dní tedy pokud ji dodáte kdy pokaždé mi slíbili operátorky že se mi ozvou a ozvala se až poslední jste mi řekli že jste to prostě z Prahy do Českých Budějovic přepravili až dnes 22.02 a odpoledne už hold nikdo nejezdí ale vysvětlení proč vám to trvá tak dlouho jsem nedostal


Produkt

Doručení zásilky z bodu A do bodu B


Požadované řešení

Řešení je jednoduché dávejte zákazníkům přesnější informace o tom co se děje s jejich zásilkou. Mě by postačila SMS s tím co se stalo a omluvou že termín je změněn.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.2.2019 09:55, před 4 lety

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, má možnost odesílatel službu reklamovat. Za včasné doručení ve vztahu mezi podnikatelem a spotřebitelem odpovídá podnikatel, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.3.2019 09:29, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.