Společnost


Hudec Lukáš, Bc.

Počet nahlášených stížností:7
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#3105Odstoupení od smlouvy

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

9 měsíců 2 dny 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
08.05.2014, před 6 lety

Petra Pospěchová

Znění stížnosti

5.1.2014 jsem si objednala nový telefon Htc Desire 8181,7.1 2014mi přišel poškozený nefunkční mobil.Bylo mi odpovězeno že ho poslali nový.Odstoupila jsem od kupní smlouvy a 9.1 2014 poslala telefon zpět.Byla mi poslána necelá půlka častky že ho prodal na aukci ke které jsem nedala souhlas.Od té doby čekám na vrácení peněz a nic.
Htc desire 8181 2799kč+ 139kč poštovné.Balíček nodeslán zpět za 103kč doporučeně.Celkem mě to stálo 3041,vráceno bylo 1140kč.Pro vyřešení stížnosti jsem informovala čt-černé ovcebylo již natočeno a podala jsem stížnost na ČOI Liberec.Ty mi napsali že mám podat trestní oznámení na pana Hudce.


Produkt

HTC Desire 8181,IMEI 35530203131920


Požadované řešení

Žádám o navrácení celé částky.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.5.2014 12:18, před 6 lety

Prodávající odpovídá spotřebiteli za bezvadné plnění. Pokud přijde zboží poškozené, odpovídá za toto poškození prodávající. Je možné se při argumentaci opřít o ustanovení § 2161 občanského zákoníku, který stanoví, že vady projevené v průběhu šesti měsíců se považují za vady existující již při převzetí. Jestliže prodávající tvrdí opak, je povinen tuto skutečnost prokázat, důkazní břemeno leží v této lhůtě na něm.
V takovém případě má spotřebitel právo na vrácení celé kupní ceny a poštovného v obou směrech.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.2.2015 17:21, před 5 lety

Pan Bc. Lukáš Hudec byl o podané stížnosti informován, ale neprojevil zájem se k ní vyjádřit. Jelikož je služba VašeStížnosti.cz založena na principu dobrovolnosti, rozhodli jsme se případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.
Případný spor může být tedy řešen pouze v soudním řízení. Před samotným podáním žaloby doporučujeme zaslat subjektu předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu. Vhodné je také právní zastoupení. Seznam advokátů je k dispozici na http://www.dtest.cz/advokati.