Společnost


123home.sk, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:4
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#31112Poslala jsem peníze a zboží neobdržela

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc

Detail stížnosti

Publikováno
05.03.2019, před 2 lety

Dominika Fiser

Znění stížnosti

Několikrát jsem firmu kontaktovala ,ale nikdo se mnou nekomunikuje.Mobilni telefon nemají uvedeny !

Objednávka na 123home.cz
Vážený zákazník,
Vašu objednávku sme v poriadku prijali.

Kód objednávky: 2019000315
Dátum: 8.2.2019

Obsah objednávky

Kód Položka Mn. Cena za kus Cena
2013/200 Výpredaj 2-dielne obliečky PEB-156
Rozmer: 200×220cm 1 358,06 Kč 358,06 Kč
2031/200 Výpredaj 3-Dielne M5
Rozmer: 200×220cm 1 411,90 Kč 411,90 Kč
Kurýr DPD 1 77 Kč 77 Kč
převodem 1 0 Kč 0 Kč


CENA CELKEM: 846,96 Kč
Zaokrouhlení: 0 Kč


Produkt

Povlečení


Požadované řešení

Ráda bych zbozi


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.3.2019 15:08, před 2 lety

Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitelka požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitelka prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelkou, má spotřebitelka nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitelka prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupila.

Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebitelce tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt ze Slovenska, doporučujeme spotřebitelce, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátila na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.4.2019 13:37, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.