Počet nahlášených stížností: | 12 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
V prodejně GrandOptical v Olomouci jsem si koupil dvoje dioptrické brýle. Byl jsem nadšen z ochoty personálu. Problém ovšem nastal, když jedny brýle, které mi dodali byli poškozené.
Černé dioptrické brýle měli špinavou jednu ručku, na které byl neodstranitelný flek. jelikož jsem byl pracovně pryč, šla s brýlemi na prodejnu moje manželka. Na prodejně se na tento flek podívali a snažili se očistit, to se však nedařilo. Poté jí bylo sděleno, že mohou ručku vyměnit za úplně novou, s tímto manželka souhlasila. Ručku vyměnili na prodejně,fleky žádné nebyly, zapsali reklamaci a manželka šla s pořízenou domů. Když jsem přijel domů a brýle si vyzkoušel, tak jsem poznal, že mi sedí jinak, než tomu bylo předtím.
Proto jsme se, tentokrát oba, vydali znovu do prodejny. Chtěl jsem, aby se na brýle podívali a zkusili závadu nějak opravit, aby se mi brýle dobře nosily. Paní se pokoušely ručku rovnat, i když nám tvrdili, že nevidí, že by brýle špatně seděly. Závadu nebyly schopné napravit, proto jsme se rozhodli, že brýle pošleme na reklamaci. Po několika dnech se nám ozvali, že je reklamace vyřízena. Bohužel nám bylo řečeno, že na brýlích nebyla shledána žádná závada, tudíž reklamaci neuznali. Brýle jsme nepřebrali a domluvili s prodejkyní, že brýle pošleme znovu na reklamaci. Ta byla ovšem opět zamítnuta.
Dioptrické brýle Rayban
Nejlepší řešení by byla výměna brýlí za nový kus,ovšem bylo nám sděleno, že takovýto model na prodejně nemají (což je zvláštní, protože nám při první reklamaci, vyměnili ručku, údajně z úplně stejných brýlí).
Požadujeme alespoň finanční odškodnění. Původní cena brýlí cca 7 000 Kč.
|
Tweet |