| Počet nahlášených stížností: | 19 |
| Z toho za letošní rok: | 0 |
| Stále v řešení: | 0 |
100%
0%
#31406Skřínka mi vzala peníze, nešla však zamknout - Pardubice hl.nádraží
Vhodila jsem 80,- do skřínky na nádraží v Pardubicích dnes před 11 hodinou. Peníze se však na obrazovce neodčetli a skřínka nešla zamknout. V 11:02 jsem volala na toto číslo 725 752 148 uvedené na skřínce. Dočkala jsem se arogantní odpovědi a zavěšení telefonu. Prosím o vrácení peněz.
Vrácení peněz
|
|
Tweet |
Vyjádření dTestu
Společnost uvádí, že spotřebitelé se mohou obracet se svými stížnostmi, popř. reklamací, která se týká provozování úschovny zavazadel na e-mail eurogamesbis@centrum.cz.
Společnost pak při uznání reklamace na nesprávné fungování automatu skříněk dlužné peníze vrací spotřebiteli zpět na bankovní účet, který zákazník uvede, nebo prostřednictvím pošty. Záleží na domluvě.
Kontaktní údaje na společnost:
Eurogames Bis, s.r.o.
Bělá 1031
739 91 Jablunkov
e-mail: eurogamesbis@centrum.cz
tel.558 341 475 do 15 h
Dobrý den, paní Pieczkové se velice omlouváme za problémy, které ji způsobila naše úschovní schránka na nádraží v Pardubicích. Částku 80,- Kč paní Pieczkové určitě vrátíme. Může se nám ozvat prostřednictvím e-mailu: eurogamesbis@centrum.cz a domluvíme se s ní jakým způsobem bude chtít peníze vrátit, jestli na účet nebo prostřednictvím pošty.
Vyjádření dTestu
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Hodnocení: