Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3209
Z toho za letošní rok:36
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#31477Večerní doručování balíku

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

16 hodin 34 minut

Detail stížnosti

Publikováno
19.03.2019, před 5 lety

Dagmar Bílá

Znění stížnosti

Objednala jsem si učebnici pro syna. Protože prodejce nenabídl jinou možnost než PPL nebo balík do ruky z pošty zvolila jsem poštu, ale denní doručení jsem změnila na večerní, protože jsem , jako většina lidí přes den v zaměstnání. Pošta změnu přijala, dostala jsem i potvrzovací SMS o změně. Večer pak ale přišla další SMS, že z technických důvodů balík pošta nedoručí a že budu o dalším postupu informována. Toto se mi nestalo poprvé, ale stává se to pravidelně, kdykoli o večerní doručení zažádám. Pošta nabízí služby, které sice chce zaplatit, ale pak je neplní. Je to neskutečně neseriozní jednání.
Chtěla bych vědět proč pošta takto zákazníky podvádí.

Dagmar Bílá


Nedoručený balík má číslo DR7102925950C


Požadované řešení

Odpovědět proč pošta s nabízenými službami podvádí


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému