Počet nahlášených stížností: | 3209 |
Z toho za letošní rok: | 36 |
Stále v řešení: | 0 |
Objednala jsem si učebnici pro syna. Protože prodejce nenabídl jinou možnost než PPL nebo balík do ruky z pošty zvolila jsem poštu, ale denní doručení jsem změnila na večerní, protože jsem , jako většina lidí přes den v zaměstnání. Pošta změnu přijala, dostala jsem i potvrzovací SMS o změně. Večer pak ale přišla další SMS, že z technických důvodů balík pošta nedoručí a že budu o dalším postupu informována. Toto se mi nestalo poprvé, ale stává se to pravidelně, kdykoli o večerní doručení zažádám. Pošta nabízí služby, které sice chce zaplatit, ale pak je neplní. Je to neskutečně neseriozní jednání.
Chtěla bych vědět proč pošta takto zákazníky podvádí.
Dagmar Bílá
Nedoručený balík má číslo DR7102925950C
Odpovědět proč pošta s nabízenými službami podvádí
|
Tweet |