Společnost


BAŤA, akciová společnost

Počet nahlášených stížností:89
Z toho za letošní rok:10
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 11 stížnostech.

#31528Reklamace bez účtenky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 2 dny 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
21.03.2019, před 7 měsíci

Zuzana Kunstová

Znění stížnosti

Dobrý den,

dne 17. 3. 2019 v 15.30 v Olympii v Plzni jsem chtěla reklamovat boty bez účtenky. Ptala jsem se slečny, která zde pracuje, jestli je to možné, když nemám účtenku, ale mám věrnostní kartu, na kterou byl nákup nahraný. Bylo mi řečeno, že ne a že mi slečna nemůže dále pomoci. Bohužel se o to ani nepokusila, jednou větou mne odbila a odešla. Nyní už vím, že to možné bylo. Do Plzně to mám 60 km a není pro mne jednoduché najít si opět čas tam zajet.

Velmi mne tato zkušenost mrzí.
Kunstová Z.


Požadované řešení

Domluva pracovníkům v obchodě BAŤA v Olympii v Plzni, aby se toto opět neopakovalo. Ráda bych za toto jednání obdržela slevu. Nyní budu muset opět jet 60 km do Plzně kvůli neochotě prodavačky. Jinak mám se společností BAŤA samé dobré zkušenosti a toto mne velmi mrzí.

Doufám v brzké vyřešení tohoto problému.
Kunstová Z.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.3.2019 14:18, před 7 měsíci

Pro uplatnění reklamace je třeba, aby spotřebitel prokázal, že u prodávajícího reklamovanou věc zakoupil. Zákon však neukládá povinnost prokázat tuto skutečnost účtenkou. Spotřebitel může využít jakýkoliv důkazní prostředek (např. doklad o platbě kartou u daného prodejce, svědeckou výpověď, obal výrobku apod.).

Pokud by prodávající omezoval možnost zboží reklamovat tím, že požaduje účtenku, ačkoliv spotřebitel může prokázat jiným způsobem, že u něj zboží zakoupil, jednalo by se o požadavek zkracující práva spotřebitele z vadného plnění ve smyslu § 1814 písm. a) zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. K takovýmto požadavkům se dle § 1815 občanského zákoníku nepřihlíží.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.4.2019 07:31, před 6 měsíci

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.