Společnost


RegioJet a.s.

Počet nahlášených stížností:317
Z toho za letošní rok:9
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#31712Neoprávněná změna rezervačního místa

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
28.03.2019, před 5 lety

Vlastimil Jégr

Znění stížnosti

Dne 13.3.2019 jsme zakoupili lístky do dětského kupé ve vlakové soupravě společnosti RegioJet na 7.4.2019 na trati Bratislava - Praha. Lístky a rezervaci nám potvrdili a vše bylo řádně uhrazeno. Následně dne 26.3.2019 nám bylo z uvedené společnosti zaslán email ve kterém nás vyrozumívají, že nám naší rezervaci zrušili a přemisťují nás do běžného kupé. Poté co jsme společnost dotazovali, co to má znamenat, nám bylo odpovězeno, že uvedené opatření bylo provedeno z provozních důvodů. Když jsme okamžitě kontrolovali rezervační systém, tak jsem zjistili že předmětné dětské kupé, je již opět plně obsazeno. Když jsem na toto opět položili dotaz, tak nám bylo řečeno, že došlo ke změně soupravy za jinou, která je ale opět dětským kupé vybavena a nějaký automatický systém nás tam již nezařadil. Tedy jsem žádali, abychom byli opět do kupé zařazeni, kdy nám bylo opět odpovězeno, že kupé je již obsazeno. Na toto jsme reagovali, aby cestující, kteří tedy byly tedy náhodně přeřazeni do toho dětského kupé, byli vyměněny za naše místa, jelikož asi dospělí lidé nebudou chtít sedět v dětském kupé. Kdy nám bylo opět odpovězeno, že kupé je již obsazeno dospělými s dětmi.
Tedy ve věci nám přijde, že jsme byli z kupé přemístěny do jiného účelově, aby mohli místa v dětském kupé uvolnit pro nějakého známého.


Produkt

Přeprava vlakouvou soupravou a rezrvace konkrétního místa


Požadované řešení

Přemístění zpět dle námi zakoupeného místa dle rezervace.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému