Společnost


Ateli, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:290
Z toho za letošní rok:62
Stále v řešení:29
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

75%
25%
Toto skore je založeno na 57 stížnostech.

#31802Nedoručené zboží

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

7 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
02.04.2019, před 19 dny

Ludmila Pěkníková

Znění stížnosti

Vážení,
dne 24.1.2019 jsem poukázala na Váš účet 2301252729/2010 za objednané plavky VS:1190098482 469 Kč.Do dnešního dne t.j. 2.4.2019 jsem dosud zboží neobdržela.Vím,že jste upozorňovali na pozdější dodávky.Mám však za to,že více než dva měsíce je dost dlouhá doba na Vaší zásilku.


Požadované řešení

Plavky potřebuji urychleně,nejpozději do 16.4.2019,kdy odjíždím do lázní.Stále doufám,že jste solidní ke svým zákazníkům.Děkuji Pěkníková L.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.4.2019 12:13, před 16 dny

Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok odstoupit od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a žádat vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.

Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou). V případě, že prodávající nevrátí spotřebiteli peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Reakce společnosti

Publikováno
8.4.2019 13:47, před 13 dny

Dobrý den,

je mi líto, ale toto "1190098482" není naše objednávka. Čísla objednávek z nákupní galerie Poštovné Zdarma začínají číslem 101 a mají 9 číslic. Ve Vašem případě se tedy jedná o objednávku z jiného eshopu.

Přeji Vám zdárné dořešení situace.

Hezký den přeje
Kateřina K.
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz


Ludmila Pěkníková

Reakce spotřebitele

Publikováno
8.4.2019 21:26, před 13 dny

Dobrý den,

nedomnívám se,že jde o jiný eshop.Znovu jsem si zkontrolovala dostupné informace o dotyčné firmě - ATELI Investmen,s.r.o.Řepná 23,Plzeň-Litice.Na www.stránkách firmy jsem opět zkusila možnost reklamace dosud nedodaného zboží.Na mojí první reklamaci nebyla žádná odezva.Nyní čekám,zda někdo zareaguje.Děkuji dTestu za podporu.

Pěkníková Ludmila

Reakce společnosti

Publikováno
10.4.2019 10:56, před 11 dny

Dobrý den,

situaci jsem ještě jednou prověřila a skutečně se nejedná o objednávku z eshopu postovnezdarma.cz. Nejsme firma Investmen,s.r.o.. a ani nesídlíme na adrese Investmen,s.r.o.

Přeji Vám zdárné dořešení situace.

Hezký den přeje
Kateřina K.
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz


Ludmila Pěkníková

Uzavření stížnosti

Publikováno
10.4.2019 12:13, před 11 dny

Hodnocení:

Komentář: Nemám co dodat,ještě nějakou dobu počkám a pak se poradím s advokátem.Mám již dost těch různých "rádoby podnikavců".Pěkníková Ludmila