Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2600
Z toho za letošní rok:286
Stále v řešení:144
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 494 stížnostech.

#31882Neoprváněné strhnutí financí z karty a nemožnost ukončení členství na seznamce

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

7 měsíců 20 dnů 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
05.04.2019, před rokem

Michaela Veselá

Znění stížnosti

Dobrý den,

dne 7.3. jsem zaplatila zkušební VIP členství na zkoušku. Ke konci VIP členství jsem se pokoušela svůj účet na seznamce zrušit, ale nebylo to možné, protože dle nich stále běželo VIP členství. Dnes tj. 12.4. byla z karty stržena částa 2247Kc. O žádné prodlužení VIP členství jsem zájem neměla, ani sem při platbě zkušební verze nebyla na to upozorněna. Dnes jsem neprodleně kontaktovala jejich zákaznický servis, aby situaci vyřešili a bylo mi sděleno, že sem s tímto souhlasila. NESOUHLASILA - zde vkládám email:
Dobrý den,

děkujeme za Vaši zprávu.

Celková cena za prodloužené VIP členství byla uvedená na platební stránce před realizací úvodní platební transakce (v příloze viz prosím Screenshot souvisící platební stránky).

Uvedená cena je - v porovnání s uvítací cenou - běžnou cenou VIP členství.

Je nám líto, pokud jste si tyto detaily při předplacení svého VIP členství nepřečetli.

Refundace uhrazené částky není (s ohledem na skutečnost, že jste včas a řádně nevypověděli automatickou prolongaci svého VIP členství) nárokovatelná.

V případě, že si přejete vypovědět automatickou prolongaci svého VIP členství, dodržte prosím výpovědní proces ve svém profilu. Tato zpráva NEBUDE akceptovaná jako platná forma výpovědi.


S přátelským pozdravem
be2 zákaznický servis
____________________
e-mail: zakaznickyservis@be2.cz
http://www.be2.cz

be2 S.à.r.l. 13 rue du Commerce, L-1351 Luxembourg
Commercial Register , B 123206
Managing Director: Laetitia Pateau


Attachments area

Chci ukončit VIP členství i účet a není to možné - na profilu, který u této seznamky mám, není možné nastavit ukončení ani zrušit prolongaci VIP. Jak mám postupovat??
Přišla jsem o peníze - lépe řečeno má matka přišla o peníze a společnost nekomunikuje.

Děkuji

Michaela Veselá


Produkt

podvodné jednání firmy, neoprávněné strhávání financí, klamavá reklama


Požadované řešení

trvalé ukončení služby a navrácení neoprávněně stržených peněz


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.4.2019 09:52, před rokem

Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a o podmínkách ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byla uvedena společností v omyl.

Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo možné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.

Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pokud společnost spotřebiteli brání smlouvu zrušit, zkracuje tím spotřebitele na jeho právech a k takovému jednání se nepřihlíží.

Výpověď by měla dle obchodních podmínek společnosti obsahovat následující údaje: úplné jméno, zemi, jejíž služby be2 využívá (zřejmě se jedná o zemi, ve které spotřebitel využívá službu), svou e-mailovou adresu zaregistrovanou u společnosti be2 a své uživatelské jméno (alternativně: šifru, která byla spotřebiteli přidělena). Tato výpověď by měla být dle obchodních podmínek společnosti zaslána poštou na adresu: be2 S.à.r.l., služby zákazníkům / ukončení, 13 rue du Commerce L-1351 Luxemburg, Luxemburg; nebo faxem na číslo 420 227203713. Nicméně z důvodu, že smlouva byla uzavřena přes internet, postačí (ač to obchodní podmínky neupravují), pokud bude výpověď zaslána na e-mailovou adresu společnosti (zakaznickyservis@be2.cz).

Spotřebitel by si měl uchovat veškerou dokumentaci, která prokazuje, že smlouvu se společností ukončil, případně že se snažil smlouvu ukončit, avšak ze strany společnosti mu to nebylo umožněno.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.4.2019 11:10, před rokem

Spotřebitelka nás kontaktovala s dalšími informacemi o stížnosti. Stížnost na ni proto přeřazujeme, aby mohla podrobnosti a vývoj doplnit.


Michaela Veselá

Reakce spotřebitele

Publikováno
9.4.2019 11:47, před rokem

Dobrý den,

děkuji za umožnění komentáře.
Situace se vyvíjí tak, že 7/4 se na mém účtu ,, záhadně,, objevila možnost zrušit VIP členství - do té doby to prostě nebylo možné a pokoušela sem se o to každý den, ať už z mobilní aplikace nebo z webových stránek. Tato možnost se objevila až po stržení 2247Kč. Firmě zaslán v neděli 7/r jejich vygenerovaný a podepsaný výpovědní formulář, který posléze potvrdili, že přijímají - ale že premium členství bude trvat do 5/7 2019, s čímž samozrežjmě nesouhlasím. S firmou komunikace plná automatických emailů, které zde posílají všem, co tam čtu ostatní stížnosti.
DO situace se vložila má banka, která si vyžádala veškerou komunikaci s nimi a jelikož pro ně není tato firma neznámá a její praktiky řeší téměř denně, byly navrácceny prostředky na účet - nicméně z prostředků banky, nikoliv od firmy BE2. Nadále tedy mezi nimi probíhá spor, který může opět skončit tím, že si finance vyžádají a banka bude muset vyhovět.
Na základě vrácených peněz z banky, sem se pokusila účet naq BE2 ukončit a zřejmě se to zadařilo. Přihlásit se tam již nemohu - což neznamená, že mě pouze nezablokovali.
Záležitost za uzavřenou nepovažuji, nadále čekám, jak to vyřeší banka a jak se k tomu BE2 postaví, protože je zjevné, že tito podvodníci se jen tak nevzdají.
BE2 se neustále ohání smlouvou a jejich VOP, ale že oni svoji část smlouvy nedodrželi a vůbec nenabízeli partnery dle požadovaných kritérií, firma odmítá přijmout a tento argument ignoruje.
Ráda se připojím k hromadnému TO, pokud bude podáváno, dále by jim to již nemělo procházet.

Situaci teda za ukončenou nepovažuji, stále čekám, co nastane a na info od banky.

Michaela Veselá

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.4.2019 09:47, před rokem

Spotřebitelce děkujeme za informace a stížnost přeřazujeme na společnost, aby měla možnost reagovat.

Reakce společnosti

Publikováno
10.4.2019 18:01, před rokem

Dobrý den,

prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com.

děkujeme Vám.


Michaela Veselá

Reakce spotřebitele

Publikováno
10.4.2019 18:09, před rokem

pan Hlaváček byl již kontaktován ode mě několikrát, zcela bez reakce, takže nevím, jaký má smysl ho kontaktovat, když nereaguje.
Dále tato firma už zaslala vymáhací upomínku, nicméně adresovanou, ne mně jako majitelce účtu na seznamce, ale mojí matce - tak trochu mi to přijde jako logika bublajícího bahna.
Situaci řeší jako reklamaci banka- čili je v řešení.
Doufám, že se pan Hlaváček, pokud vůbec tato osoba existuje, zde ozve a podá vysvětlení, proč nereaguje a z jakého titulu vymáhají osobu, která s nimi nemá nic společného.

Veselá Michaela

.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.4.2019 09:29, před rokem

Na základě komunikace se spotřebitelkou na ni přeřazujeme stížnost, aby mohla doplnit relevantní vývoj, až nastane.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.5.2019 20:31, před rokem

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.


Michaela Veselá

Reakce spotřebitele

Publikováno
12.5.2019 20:35, před rokem

banka resi reklamaci, takze probiha komunikace s bankou Be2, dalsi informace zatim nemam a bylo mi doporuceno, abych dale se spolecnosti nekomunikovala, aby to nenarusilo proces reklamace. Jakmile budu mit dalsi vyjadreni banky, info pridam. Vesela

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.5.2019 10:09, před rokem

Stížnost tedy přeřazujeme na spotřebitelku, aby mohla informovat, jakmile bude mít další informace.


Michaela Veselá

Reakce spotřebitele

Publikováno
14.5.2019 08:09, před rokem

DObrý den,
dnes info od banky, že v Be2 reklamaci akceptovali a reklamace je uzavřena, tím pádem celá záležitost vyřízena a žádám o ukončení tohoto případu. Nedávám zde ukončení, protože nemohu hodnotit DTest jako řešitele, vzhledem k tomu, že jsem řešila po své ose. Veselá

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.5.2019 09:58, před rokem

Na základě žádosti spotřebitelky stížnost znovu otevíráme, aby měla spotřebitelka možnost doplnit nové informace.


Michaela Veselá

Reakce spotřebitele

Publikováno
12.9.2019 09:47, před 9 měsíci

Dobrý den,

i přes to, že byla reklamace uzavřena u banky ( naší) úspěšně a banka protistrany ( čili banka BE2) ji uznala jako oprávněnou, nadále jsme bombardovány emaily od nějakého pochybného právníka od BE2, který navíc požaduje uhrazení nesmyslných poplatků za něco, co je již dávno uzavřené.

Zde zasílám vyjádření z banky:
Od: Péče o klienty
Komu:
Datum: 22. 8. 2019 13:30:35
Předmět: Doplnění k reklamaci č. 19-078300

Vážená paní Veselá,

v návaznosti na náš rozhovor Vám posílám další informace k reklamaci ze dne 5. 4. 2019.

V reklamačním řízení jsme byli úspěšní a bankou obchodníka byla reklamace akceptována. V případě, že Vás obchodník dále upomíná, doporučuji na toto jednání upozornit Českou obchodní inspekci.



S přáním hezkého dne

Iveta Němcová
Péče o klienty
Česká spořitelna
Tel. 956 753 174
e-mail: peceoklienty@csas.cz

Je tedy naprostý nesmysl a protiprávní jednání, aby nás BE2 nadále obtěžovalo a žádalo po nás další peníze, když situace byla řešena právními odděleními obou bank.

Jak dále postupovat?

Děkuji

Veselá

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.9.2019 11:57, před 9 měsíci

Jestliže má spotřebitelka zdokumentováno celé řešení věci, potom už není zcela nutné na výzvy společnosti reagovat, resp. postačí odkazovat se na to, že situace byla již vyřešena. Dle našich informací společnost ještě ani v jednom případě nepřistoupila k tomu, že by sporný poplatek vymáhala prostřednictvím soudu či obdobnou cestou. Případné "vymáhání" tak sestává z opakovaného vyzývání soukromoprávní cestou.

Stížnost přeřazujeme na společnost a žádáme ji, aby reflektovala řešení věci.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.10.2019 20:21, před 7 měsíci

Tímto žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.11.2019 05:23, před 6 měsíci

Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.