Společnost


AURES Holdings a.s.

Počet nahlášených stížností:666
Z toho za letošní rok:19
Stále v řešení:19
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

45%
55%
Toto skore je založeno na 213 stížnostech.

#32004Vratna záloha

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

13 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
11.04.2019, před 5 lety

Ivo Zapletal

Znění stížnosti

Dobrý den, chtěl jsem ještě počkat ale když sem procházel ruzne články zjistil jsem ze cekat dalsi tyden na vraceni zalohy by bylo jen plytvani casem. 31.3 jsem byl na pobocce v opave kde jsem si prohledl typ vozu o ktery bych mel zajem. Vuz ktery me ale zaujal byl na jine pobocce coz samozrejmne nebyl problem převést za 2000 VRATNOU zalohu a pak ze se uvidi bud auto vemu nebo nevemu a bude mi zaloha vracena. 3.4 mi volaly ze auto bylo prevezeno a 4.4 jsem na pobocku prijel vuz vyzkousel ale nesplnil za cenu me ocekavani abi sme se nedohodly na vykupu meho vozu ktery by byl na protiucet co pro me bylo zasadni. Po delsi dobe premlouvani od prodejcu sme prodej ukoncily s tim ze mi teda vyplati zpatky zálohu a tim vse skoncilo... Tyden pryc a penize zatim nikde. Tak nevim jestli je mam cekat nebo ne kdyz mi nikdo nic nedal podepsat nebo me neposlal do pokladny. Je naschle a konec.


Produkt

Zaplacení vratné zalohy


Požadované řešení

Vrácení zálohy


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému