Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:1955
Z toho za letošní rok:218
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#32086Stížnost na českou poštu na doručovatelku

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 hodiny 49 minut

Detail stížnosti

Publikováno
15.04.2019, před 6 dny

jarmila Tvrdá

Znění stížnosti

Dobrý den omlouvám se stále píšu stížnosti na českou poštu nebaví mě to a nic se neřeší. Pokud možno jí raději nepoužívám a používám jiné služby které jsou daleko spolehlivější než česká pošta. Mám s ní velice ale velice špatné zkušenosti. Ještě ke všemu velmi nerada chodím na naší poštu jsou velice nepříjemné u přepážky a vedoucí o té raději nepíšu. Stratil se mi balík - týden jsem ho dostávala v pátek jsem byla na poště nebyl tam ještě mě slečna u přepážky odbila nebylo to příjemné. A dneska koukám na netu že balík je na poště jsem velmi rozlobená. Ve 13 hodin napíšou že jsem nebyla doma, že balík je na poště není to žádná pravda byla jsem doma celý den a nikdo u mě nezvonil ani nebyl. Je zajímavé jak paní doručovatelka pracuje jak je možné že už ve 13 hodin může být zpět na poště a že má vše doručeno. Mě se zdá že nikde nezvoní prostě vše doručí zpět na poštu že nikdo nebyl doma. Zajímalo by mě jakou mají pracovní dobu když už ve 13 hodin jdou domů. Nezlobte se ale svoji práci dělají lajdácky a nekvalitně. Mě se špatně chodí mám invalidní důchod a mám to daleko na poštu a nezlobte se je to pro mě náročné chodit stále na poštu. To je přece práce doručovatelky aby zásilky doručovala a né si pro ně lidi museli chodit na poštu. Je to jenom a jenom lenost doručovatelky a rozvoz balíků je to samé. Čekala jsem sms a nic jsem nedostala žádné oznámení nic.


Produkt

Nejdříve mi ztratí balík a pak mi ho ani nedoručí


Požadované řešení

Školení doručovatelek a kontrola jejich práce.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.4.2019 17:14, před 6 dny

Podnik je povinen se o doručení prokazatelně pokusit a následně o uložení zásilky informovat. Pokud tak neučiní, je možné podat reklamaci na kterékoli poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.

Pokud provozovatel poštovních služeb nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman