Společnost


Elkan Group s.r.o.

Počet nahlášených stížností:125
Z toho za letošní rok:41
Stále v řešení:7
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

77%
23%
Toto skore je založeno na 18 stížnostech.

#32105Zaslání jiného zboží, nekomunikují na tel. a ani emailu, zboží nejde doručit zpět a peníze nevrací

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
16.04.2019, před 2 měsíci

Barbora Marková

Znění stížnosti

Kód objednávky: 2018004240
Datum: 28.3.2019
CENA CELKEM: 1 097 Kč

Dne 3. 4. 2019 jsem obdržela objednané zboží, které jsem zaplatila na dobírku. Otevřela jsem balíček a zjistila jsem, že je tam jiné zboží než je uvedeno na dodacím listě. Místo 3 šatů ve vel. M, dorazily dvoje šaty vel. S, XXL a jeden overal ve vel. XXL. Tímto se jedná o vadu. Od toho dne volám každý den na pevnou linku, kterou nikdo nebere a ani mobilní telefon není dostupný, tak na něj nechám skoro každý den SMS zprávu. Už jsem zaslala několik emailů, reklamaci a i odstoupení od kupní smlouvy. Vše jsem provedla dle jejich podmínek(vytiskla vratku zboží) a zaslala zpět zboží přes nejlevnější poštovní dodání. Bohužel mi společnost PPL zatím nepotvrdila dodání, zkouší o další dodání, ale asi to bude na 100% nepřijato. Žádám o vrácení peněz a i poštovného 89,- Kč.
Teď jsem se úplně zhrozila, kolik reklamací je na těchto stížnostech. Nemůžu pochopit, že tato firma už není zakázána na našem trhu.
Jsem teď přesvědčena o tom, že je nás mnohem více.


Produkt

13-15 ŠATY NUMOCO MODRĚ 1ks 329,- Kč + 134-1 ŠATY NUMOCO ČERNĚ 1ks 399,- Kč + ŠATY NUMOCO 203-1 VELKÉ ČERVENÉ KVĚTY 1ks 369,- Kč


Požadované řešení

Přiznám se, že jsem měla zájem o své objednané zboží, ale dle chování této firmy a tolik nespokojených zákaznic.

Požaduji vrátit peněžní částku 1097,- Kč za zboží + poštovné 89,- Kč


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.4.2019 11:22, před 2 měsíci

Pokud bylo dodáno jiné zboží, jedná se o vadu. Má-li věc vady, může spotřebitelka v daném případě požadovat dodání nové věci. Není-li to možné, má spotřebitelka právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitelka žádat přiměřenou slevu.

Vzhledem k tomu, že smlouva byla uzavřena za pomoci prostředku umožňujícího komunikaci na dálku, může spotřebitelka taktéž využít práva odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dní od převzetí věci. Pokud spotřebitelka odstupuje od smlouvy, je povinna o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musela spotřebitelka prokázat, že od smlouvy odstoupila) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebitelce peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitelka prokáže, že mu zboží odeslala. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitelka požadovat také zákonný úrok z prodlení.

Při využití služeb poštovního provozovatele se má zásilka za doručenou třetí den ode dne odeslání (§ 573 občanského zákoníku domněnka doby dojití). Zmaří-li vědomě druhá strana (příjemce odstoupení od smlouvy, výpovědi smlouvy) dojití, platí, že řádně došlo (§ 570 občanského zákoníku) a bude vůči společnosti takové právní jednání účinné.

Spotřebitelce doporučujeme, aby si doklady prokazující odstoupení uschovala.

Nebude-li možné spor vyřešit smírnou cestou prostřednictvím naší služby, má spotřebitelka možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.5.2019 08:33, před měsícem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.