Společnost


FAST ČR, a.s.

Počet nahlášených stížností:51
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#32111Zamítnutá reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

29 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
16.04.2019, před měsícem

Veronika Jeřábková

Znění stížnosti

Dne 17.12.2018 jsem zakoupila v planeu elektru znojmo telefon SAMSUNG J5 2017 BLACK.Dne 2.2.2019 sel telefon na reklamaci udelal se na display flek a postupne telefon scernal.Telefon byl opraven prisel za cca 14dni.Dne 18.3.2019 jsem opet sla reklamovat telefon scernal jen nahore na sirku byl svetly pruh.Na prodejne jsme zadaly s otcem o vraceni penez nebo vymenu telefonu coz bohuzel nejde a tak jsme ho tedy chtěly opravit. Slecna si telefon dukladne prohlížela byl tam i pan vedouci! SLecna asi po 5minutach kontroly telefon nafotila poskrabany roh dole a ze zadu vlasove skrabance.Sepsaly jsme protokol a odesly sme.Asi po 20 dneh prisla odpověď ze telefon není opraven z duvodu mechanického poskozeni. Telefon jsem nepřevzala je stále na prodejne a rozhodla jsem se to resit. V prodejne se nic vreit nedalo ochota také zadna a tak jsem napsala na reklamace planeo.Na vyzadani z elektra ve znojme mi poslali vyjadreni ze servisu a fotku kde je prasklina.Okamzite jsem volala co to ma znamenat ze tam nic takoveho rozhodne nebylo!!!!! Pan napred tvrdil ze to pry bylo foceno před zkaznikem na coz sem reagovala ze to není absolutne zadna pravda ze tam byl i muj tec selecna si telefon opravdu dukladne prohledla,nakonec pan zmenil názor ze se telefon fotil v prubehu dne.
Opet sem se ohradila ze to není mozne ze se telefon tim padem musel poskodit u nich na prodejne nebo po ceste do servisu na coz pan řekl ze to mozne je.Cekam na vyjadreni z reklamačního oddeleni,doufam ze se to vyresi jinak budu nucena zapojit pravnika dekuji za pomoc


Produkt

SAMSUNG J5 2017 BLACK,SAMSUNG 3015777


Požadované řešení

VRACENI PENEZ NEBO OPRAVA TELEFONU


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.4.2019 10:51, před měsícem

Ze zákona odpovídá v souladu s ustanovením § 2944 občanského zákoníku za poškození, ztrátu nebo zničení věci ten, kdo ji převezme za účelem splnění své povinnosti ze smlouvy. Není rozhodné, jak ke škodě došlo, jestli někdo porušil povinnost nebo ne, zda se tak stalo při vlastním plnění závazku nebo při přepravě či skladování věci.

Reklamační protokol by v tomto případě mohl sloužit k prokázání stavu věci v době předání k reklamaci/vyzvednutí z reklamace, pokud by vzhledem k povaze poškození (zjevné) bylo možné předpokládat, že bude v protokolu v rámci zhodnocení stavu věci uvedeno. Vzniklou škodu je vhodné namítnout ihned při převzetí, aby subjekt nemohl namítnout, že k ní došlo v mezidobí.

Škoda se hradí v penězích, jen pokud o to poškozený požádá. Jinak se nahrazuje uvedením do původního stavu (opravou). Při určení výše škody na věci se vychází z její obvyklé ceny v době poškození a zohlední se, co poškozený musí k obnovení nebo nahrazení funkce věci účelně vynaložit.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.5.2019 08:32, před 10 dny

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.