Společnost


AAA-Sport & It.

Počet nahlášených stížností:2
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#32129Zboží odesláno na výměnu a nemám ani zboží ani peníze - nekomunikují

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
16.04.2019, před 5 lety

Lenka Němcová

Znění stížnosti

Dobrý den, dne 3.3. jsem si objednala z eshopu : www.aaa-sport.net -
teplákovou soupravu v hodnote kolem 1300,- Kc .Zboží dorazilo v
porádku s pomocí prepravní spolecnosti DPD, s kterou májí
smlouvu.Problém ale nastal když jsem teplákovou soupravu odeslala
nazpet s tím,že ji chci vymenit za vetší.Zboží bylo v porádku a
nepoškozené. Postupovala jsem tak,že jsem vyplnila formulár o
reklamaci a zboží jsem odeslala na adresu ze které jsem balícek dostala
: ONLINE SHOP BG,Menín 580,Brno (Rapido). Zboží jsem odeslala pres
ceskou poštu jako pojištený doporucené psaní dne 18.3.2019.Ceská
pošta se k tomu vyjádrila,že balícek predala nejaké paní H.,která
údajne vyzvedává zásilky pro tento obchod.Paní si muj balícek prevzala
dne 20.3.2019.Tímto je to pro ceskou poštu vyrešeno. Nemám v ruce
ani žádnou kupní smlouvu nic. Na stránkách tohoto eshopu není ani
telefon ani nereagují na email,pritom mají psané že reagují 24/7.Na
facebookových stránkách si me zablokovali,jelikož jsem jim psala
urgentní rešení této situace atd.Firmu : AAA Sport Planet, se sídlem 103
Sham Peng Tong Plaza, Victoria Mahe, Seychely, IBC 178581 jako
prodávající (dále jen „AAA-Sport“) a na strane druhé je kupující (dále jen
„Kupující“). Už je to více jak mesíc a já nemám ani zboží ani
balícek.Nevím jak dále tuto situaci rešit. dekuji Nemcová


Produkt

nevím jak dál postupovat


Požadované řešení

stránka nereaguje a vůbec nevím kde se nachází moje zboží.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému