Počet nahlášených stížností: | 2 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, dne 3.3. jsem si objednala z eshopu : www.aaa-sport.net -
teplákovou soupravu v hodnote kolem 1300,- Kc .Zboží dorazilo v
porádku s pomocí prepravní spolecnosti DPD, s kterou májí
smlouvu.Problém ale nastal když jsem teplákovou soupravu odeslala
nazpet s tím,že ji chci vymenit za vetší.Zboží bylo v porádku a
nepoškozené. Postupovala jsem tak,že jsem vyplnila formulár o
reklamaci a zboží jsem odeslala na adresu ze které jsem balícek dostala
: ONLINE SHOP BG,Menín 580,Brno (Rapido). Zboží jsem odeslala pres
ceskou poštu jako pojištený doporucené psaní dne 18.3.2019.Ceská
pošta se k tomu vyjádrila,že balícek predala nejaké paní H.,která
údajne vyzvedává zásilky pro tento obchod.Paní si muj balícek prevzala
dne 20.3.2019.Tímto je to pro ceskou poštu vyrešeno. Nemám v ruce
ani žádnou kupní smlouvu nic. Na stránkách tohoto eshopu není ani
telefon ani nereagují na email,pritom mají psané že reagují 24/7.Na
facebookových stránkách si me zablokovali,jelikož jsem jim psala
urgentní rešení této situace atd.Firmu : AAA Sport Planet, se sídlem 103
Sham Peng Tong Plaza, Victoria Mahe, Seychely, IBC 178581 jako
prodávající (dále jen „AAA-Sport“) a na strane druhé je kupující (dále jen
„Kupující“). Už je to více jak mesíc a já nemám ani zboží ani
balícek.Nevím jak dále tuto situaci rešit. dekuji Nemcová
nevím jak dál postupovat
stránka nereaguje a vůbec nevím kde se nachází moje zboží.
|
Tweet |