Společnost


Globus ČR, k.s.

Počet nahlášených stížností:37
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

70%
30%
Toto skore je založeno na 10 stížnostech.

#32138Okrádání zákazníků o zaplacené zákusky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
16.04.2019, před rokem

Sára Kubáníková

Znění stížnosti

Dobrý den, ráda bych podala stížnost na Vaše pracovníky v Pardubickém globusu, kde prodáváte zákusky. Již 3x jsem doma otevřela zákusky a zjistila jsem, 3x znovu raději podotýkám, že tam chybí zaplacený zákusek. Vzhledem k tomu, že kupují zákusky za 30,90 korun, přijde mi to jako zásadní věc. Tímto jste mě odradili od nakupování čehokoliv v tomto obchodě. Mrzí mě, že máte tak neschopné zaměstnance, kteří si ani nejsou schopni přečíst zaplacenou účtenku a podle ní vydat objednávku. Viz paní s krátkými tmavými vlasy s brýlemi postaršího věku.


Produkt

Vydávání zákusků Pardubice


Požadované řešení

Kloudné řešení vidím tak, že zákazníkům budete ukazovat, co jim balíte, protože kdo by chtěl dobrovolně platit za něco, co nemá?


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.4.2019 09:46, před rokem

Pokud zboží nebylo dodáno v odpovídajícím množství, může spotřebitel uplatnit u prodávajícího práva z vadného plnění. Spotřebitel má v tomto případě nárok na dodání chybějící věci. Není-li možné chybějící věc dodat, má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel žádat přiměřenou slevu.

Dozor v oblasti poctivosti prodeje výrobků provádí Česká obchodní inspekce. V případě opakovaného zjištění nesprávného množství výrobků by mohl spotřebitel zvážit podání podnětu správnímu orgánu, který může za správní delikt uložit podnikateli pokutu.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.5.2019 14:36, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.