Společnost


Groupe SEB ČR s.r.o.

Počet nahlášených stížností:8
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#32210Reklamace Tefal

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 dny 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
21.04.2019, před 5 lety

Martin Suchánek

Znění stížnosti

Obchodní značku Tefal jsem vnímal jako solidní značku ve smyslu poměr výkon/cena. Ale uznejte, objednali byste si od nich ještě někdy něco po zkušenosti s vyřizováním reklamací viz níže? (do komunikace jsem si dovolil vložit osobní komentáře). Toto je standard roku 2019?

Smyslem napsání tohoto příspěvku je zveřejnění postupu reklamace a donutit tak dodavatele, aby se zamyslel na procesem reklamace a upravil ho tak, aby netrpěl spotřebitel.


25.12.2018 - po rozbalení vánočního dárku - sendvičovače - bylo zjištěno poškození nepřilnavé desky, evidentně výrobní ne logistická vada. Společnost jsem kontaktoval emailem (text nemohu citovat protože byl zřejmě zadán do web rozhraní)a navrhl jednoduché řešení reklamace s tím, ať mi zašlou náhradní díl a já si ho sám přešroubuji.

25.12.2018 Tefal:
Dobrý den xxx,
potvrzujeme přijetí Vašeho dotazu. Tento dotaz je evidován pod číslem xxx.
Děkujeme, že jste nás kontaktoval. Budeme se snažit Vám odpovědět v co nejkratším termínu.
S pozdravem
Zákaznické oddělení

28.12.2018 Tefal:
Vážený pane xxx,
děkujeme Vám za kontaktování infolinky Tefal.
Můžete nám prosím zaslat kopie nákupního odkladu, telefonní číslo a doručovací adresu?
V případě dalších otázek se na nás neváhejte obrátit znovu.
S pozdravem a přáním hezkého dne,
Tefal

28.12.2018 zákazník:
Dobrý den,
faktura přílohou, ostatní požadované informace v podpisu.
S pozdravem,xxxx

2.1.2019 Tefal:
Vážený pane xxx,
děkujeme Vám za kontaktování infolinky Tefal
Vaše otázku jsme přeposlali na patřičné oddělení. S odpovědí se ohlasime co nejdříve.
Děkujeme za trpělivost
S pozdravem Tefal

3.1.2019 Tefal:
Vážený pán xxx,
ďakujeme Vám za kontaktovanie infolinky Tefal.
Náhradný diel Vám objednávame a zašleme na Vašu dodaciu adresu.
V prípade ďalších otázok sa na nás neváhajte obrátiť znovu.
S pozdravom a prianím pekného dňa
Tefal

.................
Komentář: výborně, bude to rychlé a výrobce ušetří za logistiku a práci.
.................

9.2.2019 zákazník:
Dobrý den,
uplynul více než měsíc ale stále nic nedorazilo, můžete prosím zásilku prověřit?
S pozdravem,xxx

13.2.2019 Tefal:
Vážený pane xxx,
děkujeme Vám za kontaktování infolinky Tefal.
Můžete nám prosím napsat informace jestli jste obdrželi objednávku?
V případě dalších otázek se na nás neváhejte obrátit znovu.
S pozdravem a přáním hezkého dne,
Tefal

.................
Komentář: proč se mě ptají, jestli jsem něco dostal když jim píšu kde to je že jsem to ještě nedostal?
.................

13.2.2019 zákazník:
Dobrý den,neobdržel.xxx

20.2.2019 Tefal:
Vážený pane xxx,
děkujeme Vám za kontaktování infolinky Tefal.
Bohužel kvůli systémově chybě se odesílaní neuskutečnilo.
Můžete nám prosím ještě jednou zaslat dodací adresu, referenční číslo výrobku a která část Vám chybí.
V případě dalších otázek se na nás neváhejte obrátit znovu.
S pozdravem a přáním hezkého dne,
Tefal

.................
Komentář: no dobře, chyba se může stát každému, tak teď už to snad konečně pojede jako po másle a za týden bude hotovo... ale .... proč po mě zase chtějí veškeré údaje? Mé životní zkušenosti ukazují, že zde je něco v nepořádku - minimálně špatný helpdesk systém.
.................

20.2.2019 zákazník:
Dobrý den,
dodací adresa: xxx
referenční číslo výrobku: Tefal SM193D34
a která část Vám chybí: grilovací desky.
S pozdravem, zákazník

28.2.2019 Tefal:
Vážený pán xxx,
ďakujeme Vám za kontaktovanie infolinky Tefal.
Náhradné dosky Vám boli objednane. Dodanie trvá okolo 10 až 14 dní.
V prípade ďalších otázok sa na nás neváhajte obrátiť znovu.
S pozdravom a prianím pekného dňa
Tefal

.................
Komentář: zase týden v tahu ale super, teď už je to ošéfované.Nicméně když se další cca měsíc opět nic nestalo, cítil jsem se již lehce....frustrován.
.................

20.3.2019 zákazník:
Dobrý den,
stále nic. Myslíte, že je normální vyřizovat triviální reklamaci čtvrt roku?
S pozdravem, zákazník.

29.3.2019 Tefal:
Vážený pane xxx,
děkujeme Vám za kontaktování infolinky Tefal.
Prosím, mohl byste nás informovat zda jste obdržel náhradní desku?
V případě dalších otázek se na nás neváhejte obrátit znovu.
S pozdravem a přáním hezkého dne,
Tefal


.................
Komentář: no to snad ne!
.................

29.3.2019 zákazník:
dobrý den,neobdržel. zákazník

1.4.2019 Tefal:
Vážený pane xxx
děkujeme Vám za kontaktování infolinky Tefal.
Omlouváme se za vzniklý problém. Doručení objednávky bude trvat delší dobu - náhradní díl nebyl k dostupnosti na skladě ve Francií.
V případě dalších otázek se na nás neváhejte obrátit znovu.
S pozdravem a přáním hezkého dne,
Tefal

.................
Komentář: není nad aprílový žertík, no ne? :-). A mimochodem - dnes je 21.4.2019 a stále nic - to ovšem bylo Tefalem dopředu avizováno.....
.................


Požadované řešení

Dořešit řádně a rychle reklamaci výrobku tak, jak bylo odsouhlaseno - tj. dodáním náhradních grilovacích desek.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému