Počet nahlášených stížností: | 521 |
Z toho za letošní rok: | 8 |
Stále v řešení: | 6 |
Dobrý den, v neděli to bude 14 dní od vystavení první objednávky spolu s uplatněním dátkového certifikátu v hodnotě 500 kč, do dneška nemám jak zboží, tak certifikát - paní ze zák. servisu se dokola omlouvá a že bude napraveno, po skoro 14 dnech se nic neděje. Zde je popis mé situace, ktera je ze strany mall.cz stale bez vyřešení...je tohle normální?
Posuďte sami:
Jak dlouho mám čekat na obnovení dárkového kupónu.minulou neděli jsem vystavil objednavku...po necelém týdnu nemám nic, jak dárkový kupon, tak zboží. 16.4. začala pstruhovà sezóna, proto jsem si u Vas nastrahy objednal,
aby byli den na to doručeny, jak jste mi avizovali. 17.4. jsem slavil narozeniny, kde jsem od Vàs dostal darek v podobě takové jak uvádíte níže. Jak jsem již uváděl koupil jsem si za 500 kc hlavicky na u Vas objednané nástrahy...Ke dnešku nemám nic, jen darkovy
kupon, tak nastrahy, jen zakoupene hlavicky...smutna to zkusenost jako noveho zakaznika s prvni objednavkou...to jste se predvedli. Mam zajem koupit si nastrahy, avsak stale nekolik dni cekam na dodani nahradniho certifikatu. Za tyto neprijemnosti zadam odskodneni,
formu necham na Vasem zvazen i.
Nástrahy na ryby, které se v okamžiku objednání všechny jevily, že jsou skladem
Náhrada škody, okamžité řešení..na co mi jsou hlavičky bez nástrah
|
Tweet |