Společnost


Elkan Group s.r.o.

Počet nahlášených stížností:127
Z toho za letošní rok:43
Stále v řešení:8
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

77%
23%
Toto skore je založeno na 18 stížnostech.

#32430Dodani spatneho zbozi,nevraceni penez

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

30 dnů 12 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
01.05.2019, před měsícem

Petra Manova

Znění stížnosti

Dobry den,dne 29.3. 2019 jsem si na webovych strankach www.skvelesaty.cz objednala zbozi -objednavka cislo 2018004242.Jeenalo se o saty - 155-2- saty numoco, cena 479 Kc...Obchod mi poslal uplne jine saty, i jinou velikost...Zbozi jsem do tydne poslala zpet na uvedenou adresu pro vraceni zbozi,uhradila navic poplatek za balik...Dosud si prodejce zasilku nevyzvedl a Ceska posta mi ji jiz posila zpet...Psala jsem email,odpoved zadna. Volaly jsem na telefonni cislo uvedene na baliku (na webovych strankach neni uvedeno zadne),telefon nefunkcni....Nekdo tam sle fungovat musi,kdyz zbozi odeslali. Od te doby ale ticho...Poradne prosim, jak se ucinne branit, proc funguji jejich webove stranky,kdyz se jedna o podvodniky ??


Produkt

Objednane saty numoco 155-2 tmave modre


Požadované řešení

Vraceni penez


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.5.2019 11:06, před měsícem

Pokud daná kupní smlouva byla uzavřena prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku, má spotřebitelka právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží. Pokud spotřebitelka odstupuje od smlouvy, je povinna o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musela spotřebitelka prokázat, že od smlouvy odstoupila) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebitelce peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitelka prokáže, že mu zboží odeslala. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitelka požadovat také zákonný úrok z prodlení.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.5.2019 21:39, před 27 dny

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.