Společnost


Elkan Group s.r.o.

Počet nahlášených stížností:146
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

77%
23%
Toto skore je založeno na 18 stížnostech.

#32430Dodani spatneho zbozi,nevraceni penez

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

30 dnů 12 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
01.05.2019, před 5 lety

Petra Manova

Znění stížnosti

Dobry den,dne 29.3. 2019 jsem si na webovych strankach www.skvelesaty.cz objednala zbozi -objednavka cislo 2018004242.Jeenalo se o saty - 155-2- saty numoco, cena 479 Kc...Obchod mi poslal uplne jine saty, i jinou velikost...Zbozi jsem do tydne poslala zpet na uvedenou adresu pro vraceni zbozi,uhradila navic poplatek za balik...Dosud si prodejce zasilku nevyzvedl a Ceska posta mi ji jiz posila zpet...Psala jsem email,odpoved zadna. Volaly jsem na telefonni cislo uvedene na baliku (na webovych strankach neni uvedeno zadne),telefon nefunkcni....Nekdo tam sle fungovat musi,kdyz zbozi odeslali. Od te doby ale ticho...Poradne prosim, jak se ucinne branit, proc funguji jejich webove stranky,kdyz se jedna o podvodniky ??


Produkt

Objednane saty numoco 155-2 tmave modre


Požadované řešení

Vraceni penez


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému