Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:602
Z toho za letošní rok:86
Stále v řešení:19
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

59%
41%
Toto skore je založeno na 217 stížnostech.

#32470Podstrčený datový paušal

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 9 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
03.05.2019, před měsícem

Petr Filip

Znění stížnosti

Dobrý den, dne 1.5.2019 se můj tchán (75let) zastavil na prodejně O2 podívat na telefony, kde mu byl nabídnutý nový za 1kč. Vzhledem k tomu, že je dlouholetý zákazník, tak ho ani v duchu nenapadlo, že bude nachytán pracovníkem na novou službu a podstrčená nová datová sim 10GB kterou podepsal na 2 roky! 2.5.2019, když jsem to zjistil, tak jsme vše volali na infolinku s tím,že službu chci zrušit tak mi řekli,že nebude problém a máme se zastavit na prodejně. Tam jsme ale narazili na problém a chtěji za zrušení 20% celkové částky která dělá 9tis i s telefonem. Žádam o vyřešeni situace a vše bezplatně zrušit. Tchán je v pokročilém věku, nerozumí tomu a nechci domyšlet proč tak pracovník učinil. Jistě pro blaho zakaznika NE!!!


Produkt

Datovy tarif


Požadované řešení

Zrušení datového tarifu bez poplatku.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.5.2019 07:38, před měsícem

Pokud zaměstnanec společnosti uvedl spotřebitele v omyl o podstatné okolnosti, kvůli které se spotřebitel rozhodl sjednat smlouvu, mohl by spotřebitel namítat neplatnost této smlouvy.

Byl-li při prodeji zboží a služeb užit nepravdivý údaj, mohlo by se jednat o nekalou obchodní praktiku, která je zákonem o ochraně spotřebitele zakázaná. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele na úseku služeb elektronických komunikacích provádí Český telekomunikační úřad. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad. Elektronická adresa na podání návrhu spotřebitele: spotrebitelskespory@ctu.cz

Reakce společnosti

Publikováno
3.5.2019 12:51, před měsícem

Dobrý den,

mrzí mě vaše zkušenost. Zákazník vždy na prodejně smlouvu podepisuje, bez toho nelze smlouvu uzavřít. Při jednání jsem však nebyla a nedokážu tak posoudit, jak probíhalo a omlouvám se, pokud došlo k nějakému nedorozumění.
Předala jsem celý váš podnět na naše specializované reklamační oddělení k řešení. Standardní lhůta na vyřízení je jeden měsíc. Snažíme se však vše vyřešit co nejdříve.

S pozdravem

Anna Typovská
Guru pro Social Media, O2


Petr Filip

Reakce spotřebitele

Publikováno
7.5.2019 04:45, před měsícem

Děkuji, jakmile se dozvím něco nového hned tady napíšu a budu informovat.

Reakce společnosti

Publikováno
7.5.2019 15:03, před měsícem

Dobrý den,

Váš podnět byl dnes vyřízen a vyjádření jsme poslali přímo panu majiteli na jeho kontaktní email, jelikož se mu kolegové z reklamačního oddělení nemohli opakovaně dovolat.
Veškeré detaily jsou uvedeny v emailu.
Přestože byla služba aktivována korektně dle uzavřené a podepsané smlouvy, rozhodli jsme se v rámci zachování dobrých obchodních vztahů službu ukončit bez sankce a výpovědní lhůty a umožníme i vrácení telefonu do 19. 5. 2019 v prodejně, ve které byl zakoupený.

S pozdravem a přáním hezkého dne

Anna Typovská,
Guru pro Social Media, O2


Petr Filip

Reakce spotřebitele

Publikováno
7.5.2019 15:11, před měsícem

Dobrý den, jste moc hodní. Nezveda protože se bojí co mu zase nabídnou za vyhodnou nabídku. Děkuji a spozdravem.