Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:630
Z toho za letošní rok:114
Stále v řešení:26
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

59%
41%
Toto skore je založeno na 223 stížnostech.

#32470Podstrčený datový paušal

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 9 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
03.05.2019, před 4 měsíci

Petr Filip

Znění stížnosti

Dobrý den, dne 1.5.2019 se můj tchán (75let) zastavil na prodejně O2 podívat na telefony, kde mu byl nabídnutý nový za 1kč. Vzhledem k tomu, že je dlouholetý zákazník, tak ho ani v duchu nenapadlo, že bude nachytán pracovníkem na novou službu a podstrčená nová datová sim 10GB kterou podepsal na 2 roky! 2.5.2019, když jsem to zjistil, tak jsme vše volali na infolinku s tím,že službu chci zrušit tak mi řekli,že nebude problém a máme se zastavit na prodejně. Tam jsme ale narazili na problém a chtěji za zrušení 20% celkové částky která dělá 9tis i s telefonem. Žádam o vyřešeni situace a vše bezplatně zrušit. Tchán je v pokročilém věku, nerozumí tomu a nechci domyšlet proč tak pracovník učinil. Jistě pro blaho zakaznika NE!!!


Produkt

Datovy tarif


Požadované řešení

Zrušení datového tarifu bez poplatku.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.5.2019 07:38, před 4 měsíci

Pokud zaměstnanec společnosti uvedl spotřebitele v omyl o podstatné okolnosti, kvůli které se spotřebitel rozhodl sjednat smlouvu, mohl by spotřebitel namítat neplatnost této smlouvy.

Byl-li při prodeji zboží a služeb užit nepravdivý údaj, mohlo by se jednat o nekalou obchodní praktiku, která je zákonem o ochraně spotřebitele zakázaná. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele na úseku služeb elektronických komunikacích provádí Český telekomunikační úřad. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad. Elektronická adresa na podání návrhu spotřebitele: spotrebitelskespory@ctu.cz

Reakce společnosti

Publikováno
3.5.2019 12:51, před 4 měsíci

Dobrý den,

mrzí mě vaše zkušenost. Zákazník vždy na prodejně smlouvu podepisuje, bez toho nelze smlouvu uzavřít. Při jednání jsem však nebyla a nedokážu tak posoudit, jak probíhalo a omlouvám se, pokud došlo k nějakému nedorozumění.
Předala jsem celý váš podnět na naše specializované reklamační oddělení k řešení. Standardní lhůta na vyřízení je jeden měsíc. Snažíme se však vše vyřešit co nejdříve.

S pozdravem

Anna Typovská
Guru pro Social Media, O2


Petr Filip

Reakce spotřebitele

Publikováno
7.5.2019 04:45, před 4 měsíci

Děkuji, jakmile se dozvím něco nového hned tady napíšu a budu informovat.

Reakce společnosti

Publikováno
7.5.2019 15:03, před 4 měsíci

Dobrý den,

Váš podnět byl dnes vyřízen a vyjádření jsme poslali přímo panu majiteli na jeho kontaktní email, jelikož se mu kolegové z reklamačního oddělení nemohli opakovaně dovolat.
Veškeré detaily jsou uvedeny v emailu.
Přestože byla služba aktivována korektně dle uzavřené a podepsané smlouvy, rozhodli jsme se v rámci zachování dobrých obchodních vztahů službu ukončit bez sankce a výpovědní lhůty a umožníme i vrácení telefonu do 19. 5. 2019 v prodejně, ve které byl zakoupený.

S pozdravem a přáním hezkého dne

Anna Typovská,
Guru pro Social Media, O2


Petr Filip

Reakce spotřebitele

Publikováno
7.5.2019 15:11, před 4 měsíci

Dobrý den, jste moc hodní. Nezveda protože se bojí co mu zase nabídnou za vyhodnou nabídku. Děkuji a spozdravem.