Společnost


RWE Zákaznické služby, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:5
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#3261Přístup k zákazníkovi ,křivé nařčení z falšování poštovní poukázky,nedohledání částky.

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 27 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
24.05.2014, před 7 lety

Jana Štanderová

Znění stížnosti

Dobrý den, dne 23.05.2014 jsem navštívila za účelem kontroly zaplacených pohledávek zákaznické centrum RWE, předložila jsem doklad o zaplacení poštovní poukázkou,zaplacená částka i dle razítka pošty je na 1000,-,pracovnice dle svých informací v počítači prý zjistila že na tuto poukázku pod podacím číslem obdrželo RWE pouze 100Kč a ještě mi pracovnice RWE ukazuje jak jsem tam jakoby měla připsat nulu, musím říct že mně tak vykolejila že jsem tomu začínala věřit a odešla jsem, vůbec mně nenapadlo podívat se na podací razítko kde je vlastně účtovaná částka vytisknutá podací poštou kde je 1000,-,vrátila jsem se a ukazuji to a říkám že to není možné, bohužel jsem dostala opět negativní odpověď, prý to mám řešit s poštou, že oni dostali pouze 100Kč z této poukázky, tak tedy nevím kde je zbytek a co se vůbec stalo. Mám doklad o zaplacení částky 1000,-Kč proč bych já tedy měla zjišťovat že RWE dostalo pouze 100,.Kč.


Požadované řešení

Chtěla bych aby RWE dohledalo zaplacenou částku vrátilo jí dle všeobecných podmínek a zjistilo kde se vlastně stala chyba. Rozhodně jsem se cítila jako nějaká padělatelka složenek cítím ujmu na cti.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.5.2014 11:13, před 7 lety

V tomto případě doporučujeme od pošty vyžádat doklad o připsání částky společnosti. Zároveň doporučujeme vyzvat společnost, aby prokázala, že obdržela pouze 100 Kč. Pokud došlo k chybě na straně pošty - lez na ní žádat i náhradu škody, kterou by tímto způsobila.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.8.2014 14:34, před 7 lety

Společnost RWE Zákaznické služby, s.r.o. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.