Společnost


Monika Perútková

Počet nahlášených stížností:6
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#32704Nedodané zboží, fiktivní obchod

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

20 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
13.05.2019, před 9 měsíci

Tereza Ullspergerová

Znění stížnosti

Koupila jsem pohovku 30.1.2019. Samé sliby,fiktivní data doručení, zboží je již u dopravce a následně zjistí že bylo zboží poškozeno. Na což se vymlouvají u každého. S výrobcem už delší dobu nespolupracují ( psala jsem výrobci Falco) Dnes je 13.5.2019. Zítra je datum splatnosti,vrácení peněz zpět na můj účet. Posílám upomínky a ani se neuráčí odepsat. Takže nepočítám s tím že by mých témeř 7000 se objevilo zítra na účtě. Budu podávat TO. A zde lidi fakt nekupujte!!! Radši si ušetřete na pořádný nábytek od spolehlivého výrobce!!!


Produkt

Pohovka Parma


Požadované řešení

Já si jen přeju aby na to doplatili. Zrušit okamžitě eshop.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.5.2019 22:47, před 9 měsíci

Pokud se smluvní strany dohodly na zrušení smlouvy od počátku, mají povinnost vrátit si plnění tak, jak si sjednaly. Strana, která takto nepostupuje, drží majetkový prospěch bez právního důvodu (právní důvod dohodou o zániku smlouvy odpadl), jednalo by se tedy o bezdůvodné obohacení. Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.

Společnost je možné vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.6.2019 13:33, před 9 měsíci

Spotřebitelka nám sdělila, že došlo k vrácení peněz. Stížnost proto uzavíráme.


Tereza Ullspergerová

Uzavření stížnosti

Publikováno
3.6.2019 13:33, před 9 měsíci

Hodnocení: