Počet nahlášených stížností: | 99 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý večer, a stále se to opakuje... možnost odstoupení od smlouvy do 14 dnů, pak do roka a 14 dnů...a to je můj problém. Ale jak píšete, je to na dobrovolnosti obou stran...,a zdá se mi, že my, zákazníci plaveme mezi společnostmi, ani nevíme pravdu jak se věci mají, neboť jsme oběti panstva, co chodí po domech a bytech, nabízí a slibují, ať je to maminka s miminkem, či důchodce, jako já...
Ano... dne 9.5.2018 mě navštívil pan J.Č. terenní pracovník,jednou jsem ho odmítla, jelikož jsem byla dost nemocná, po týdnu se vrátil... pověděl nabídky, ani nevím, kdy jsem byla vybrána v nějakém řízení, vše bylo lehčí, lacinější, Comfort Energy vše zařídí atd. Jelikož jsem zákazníkem u Centropolu, ptám se, zda je Comfort Energy pobočka Centropolu, po několika týdnech jsem panu Č. telefonovala, zda je vše v pořádku, ANO,patří to k Centropolu, atd... pak jsem podepsala plnou moc, doma dne 9.5.2018 , jsem u Centropolu ještě nějaký čas, ani nevím do kdy a nyní chodí dopisy od Comfort Energy,z nemoci zbylo ASTMA, léčím se na Plicním odd. ve Strakonicích,a starosti co dál. Jeví se mi to jako přetahování zákazníků co závisí na výpovědích panstva, co chodí po domech a bytech a neříkají pravdu, mají doktorské podpisy, které nerozluštíte, a nevíte, kam se obrátit pro radu a pomoc.
Zákaznické číslo u Comfort Energy 8203659777
|
Tweet |