Společnost


Servatech s.r.o.

Počet nahlášených stížností:45
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

25%
75%
Toto skore je založeno na 4 stížnostech.

#33070Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 7 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
29.05.2019, před rokem

Jan Piták

Znění stížnosti

Předmětem stížnosti je vyřízení reklamace hodinek Amazfit Stratos, které byly zakoupeny dne 08.11.2018. Hodinky jsou prodávány jako vodotěsné s garantovanou vodotěsností do 50 m a jako jedny z mála jsou přímo určeny k plavání (sportestter). Hodinky jsem takto také cca 3x týdně používal. 15.05.2019 hodinky přestaly fungovat a poslal jsem je k reklamaci. Z vyjádření servisu mi bylo sděleno, že na hodinkách chybí krycí sklo senzoru tepové frekveknce, přes které se do hodinek dostala voda a tímto došlo k oxidaci a neopravitelné závadě hodinek, což je opravdu pravděpodobně příčina poruchy hodinek. Ačkoli nedošlo k žádnému protizáručnímu chování k hodinkám z mé strany, hodinky nemají žádnou stopu mechanického poškození, na vlastní náklady jsem na displej hodinek pořídil fólii, tak reklamace byla neuznána. U společnosti Servatech s.r.o. jsem namítal, že na fóru miuios.cz i ve FB skupině Amazfit CZ/SK je tato závada popisována jako častá a jedná se o vadu výrobce, kdy krycí sklo senzoru tepové frekvence bohužel upadává, tak společnost trvá na svém servisním rozhodnutí a u vodotěsných hodinek do 50 m jako důvod neuznané reklamace uvádí vodu v hodinkách. Na uvedenou závadu jsem se dotazoval i spol. Xiaomi Česká republika, která mi však sdělila, že spol. Servatech s.r.o. není oficiální distributorem výrobků Xiaomi, jedná se pravděpodobně o tzv.šedý trh a proto se k vadě nebudou vyjadřovat a za zboží nepřebírají žádné záruky.


Produkt

Xiaomi Huami Amazfit Stratos model A1619


Požadované řešení

Vrácení peněz.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.6.2019 13:41, před rokem

Uplynulo-li od zakoupení a převzetí zboží více než 6 měsíců, musel by v případě soudního sporu spotřebitel prokázat, že zboží bylo vadné při převzetí. Pokud tedy bylo rozhodnuto o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitel se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitel právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože jeho reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitel právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znaleckého posudku). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.7.2019 11:43, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.