Společnost


Šenkýř Lumír

Počet nahlášených stížností:9
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#3311Nevyřízená reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 4 dny 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
27.05.2014, před 8 lety

Kateřina Čadíková

Znění stížnosti

Dne 14.12.2013 jsem objednala pro dceru mobil. Během týdne byl dodán, ale po týdnu přestal fungovat. SMS zprávou jsem se domluvila s panem Šenkýřem, že mobil vrátím. 3.1.2014 jsem ho zaslala zpět na jím udanou adresu a teď stále čekám co bude. Pan Šenkýř telefon nebere na SMS neodpovídá opověděl jenou vyhýbavou odpovědí, rovněž tak na email. Tímto bych vyzvala všechny poškozené, necht´ o sobě dají vědět.


Produkt

BML-GT6802 - mobilní telefon na 2 sim karty


Požadované řešení

Vrátit peníze.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.5.2014 08:58, před 8 lety

V případě, že byla prokazatelným způsobem uplatněna reklamace, která nebyla obchodníkem vyřízena do 30 dnů od uplatnění dle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele, má spotřebitel právo na odstoupení od kupní smlouvy a zároveň podat podnět České obchodní inspekci pro porušení zákona o ochraně spotřebitele.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.8.2014 15:27, před 7 lety

Pan Šenkýř Lumír nereagoval na naši výzvu k řešení stížnosti. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti. Před samotným podáním žaloby doporučujeme zaslat subjektu předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu. Vhodné je také právní zastoupení. Seznam advokátů je k dispozici na http://www.dtest.cz/advokati.


Kateřina Čadíková

Uzavření stížnosti

Publikováno
1.8.2014 15:27, před 7 lety

Hodnocení: