Společnost


Smartwings, a.s.

Počet nahlášených stížností:90
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#33111Rozbitý kočárek

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 hodin 35 minut

Detail stížnosti

Publikováno
31.05.2019, před 5 lety

Gabriela Szárazová

Znění stížnosti

Odlomená rukojeť kočárku během letecké přepravy. Reklamace nahlášena okamžitě, Dolfi odmítá opravu kočárku z důvodu “nesplněných přepravních podmínek”. S tím nesouhlasíme (my jsme to v přepravních podmínkách nikde nenašli), požádali jsme o poslání konkrétních podmínek, kde je jasně definována přeprava kočárku. Bez reakce. Reklamace z 1/2019!!. Kočarek je nepoužitelnej (pořizovací cena 25tis), žádáme o adekvatni náhradu, ev. opravu.


Produkt

Kočárek Concord wanderer trojkombinace


Požadované řešení

Oprava nebo finanční náhrada


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému