Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:602
Z toho za letošní rok:86
Stále v řešení:19
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

59%
41%
Toto skore je založeno na 217 stížnostech.

#33157Neoprávněně naúčtované SMS třetích stran

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 den 9 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
03.06.2019, před 14 dny

Jiřina Podolková

Znění stížnosti

Následující problém začal v březnu 2019. Můj mobil byl napaden virem. Antivirus, který mám stažený v mobilu, mi nabídl vyčištění tohoto viru. Pro potvrzení vyčištění tohoto viru bylo požadováno zadání telefonního čísla. Po zadání čísla se objevila informace, že služba byla zpoplatněna částkou 99 Kč. Ve vyúčtování 12.3.-12.4. mi bylo naúčtováno celkem 297 Kč – 3 SMS třetích stran. Nebyla jsem si vědoma, že bych tuto zpoplatněnou službu využila 3x, ale neřešila jsem to. Virus byl z mobilu smazán a vše bylo v pořádku. Nicméně v dalším vyúčtování 12.4.-11.5. byly opět naúčtovány SMS třetích stran, a to celkem 5x v částce 495 Kč. Nikde jsem již nic nepotvrzovala, nic jsem nevyplňovala, tak nevím, z jakého důvodu byly tyto SMS naúčtovány.


Produkt

SMS třetích stran


Požadované řešení

Tímto Vás žádám o vrácení 495 Kč za naúčtované SMS třetích stran, neboť z mé strany nebylo nic uskutečněno, SMS jsou naúčtovány neoprávněně. Chtěla bych předejít do budoucna tomu, aby docházelo k dalšímu naúčtování SMS od třetích stran.

Děkuji.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.6.2019 07:04, před 13 dny

Operátor zodpovídá za to, že proběhne hovor a změří jak dlouho trvá. Vyfakturuje zákazníkovi cenu hovoru dle charakteru služby. Obsah je ale nutné reklamovat u tzv. třetí strany, pokud by byla služba poskytnuta v rozporu se zákonem.

Reakce společnosti

Publikováno
4.6.2019 08:13, před 13 dny

Dobrý den,

děkuji za zprávu.
U platebních transakcí tohoto typu vždy záleží na obsahu. Podmínky jsou zmíněné vždy před potvrzením platby. Z toho, co píšete, usuzuji, že půjde o nějakou formu předplatného, proto nadále dochází k účtování.

Rád každopádně vše ověřím. Poprosím jen o vaše telefonní číslo a pro kontrolu koncovku rodného čísla za lomítkem. Kdybyste údaje nechtěla posílat zde, můžete nás kontaktovat na email info@o2guru.cz.

S pozdravem

Miroslav Trčka
Guru pro Social Media, O2


Jiřina Podolková

Reakce spotřebitele

Publikováno
4.6.2019 10:11, před 13 dny

Dobrý den,děkuji za ochotu. Mé telefonní číslo je 606 625 383. Za lomítkem u rodného čísla je 1685.

Reakce společnosti

Publikováno
4.6.2019 10:21, před 13 dny

Také ještě jednou děkuji.

Podařilo se mi dohledat, že jde skutečně o předplatné, kde je strhávaná částka 99 Kč týdně. Musí se tak jednat o službu placené antivirové ochrany.
Doplním, že jde o placené služby SMS zpráv na číslo 90440099, poskytovatelem je společnost DIMOCO Europe GmbH. Reklamaci tak doporučuji řešit právě u nich.

Z naší strany vám můžu nabídnout blokování všech prémiových zpráv tak, aby nemohlo být z mobilního telefonu placeno. Jestli ale používáte platby i v jiných případech, nebude to vhodnou variantou.

S pozdravem

Miroslav Trčka
Guru pro Social Media, O2


Jiřina Podolková

Reakce spotřebitele

Publikováno
4.6.2019 10:55, před 13 dny

Prosím tedy o zablokování všech prémiových zpráv. Mobil k platbám nevyužívám.

Děkuji za pomoc.

Reakce společnosti

Publikováno
4.6.2019 10:59, před 13 dny

Dobře. Služba je zablokovaná.

S pozdravem

Miroslav Trčka
Guru pro Social Media, O2


Jiřina Podolková

Reakce spotřebitele

Publikováno
4.6.2019 11:10, před 13 dny

Děkuji za ochotu a rychlost hezký den

Reakce společnosti

Publikováno
4.6.2019 11:18, před 13 dny

Rád jsem pomohl.
Za nás tak považujeme vše vyřešené a můžeme tak případ uzavřít.

S pozdravem

Miroslav Trčka
Guru pro Social Media, O2

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.6.2019 07:56, před 12 dny

Vzhledem k výše uvedenému stížnost uzavíráme.