Společnost


Hudla s. r. o.

Počet nahlášených stížností:6
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#3317Nefunkční mobil HTC One S

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 5 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
28.05.2014, před 5 lety

Tom Wojkowský

Znění stížnosti

Před několika měsíci jsem přes aukro.cz zakoupil nový mobil. Po několika týdnech přestal fungovat. Poslal jsem mobil samozřejmě na reklamaci, ale neúspěšně. Mobil mi byl vrácen s tím, že funguje správně. Obrátil jsem se na webové stránky dalších internetových obchodníků, kde jsem se dočetl jen samé negativní recenze na tohoto obchodníka. Začal jsem problém řešit také s Akurem a ti mě odkázali na Českou obchodní inspekci. Nyní případ řeším také tam.
Tomáš Wojkowský


Produkt

HTC One S


Požadované řešení

Uspokojivým řešením pro mě by bylo vrácení peněz, oprava mobilu, nebo nový mobil, ovšem stejný.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.6.2014 17:13, před 5 lety

Jestliže subjekt při prodeji vystupuje jako podnikatel, jedná se o spotřebitelskou smlouvu, pokud druhá strana nejedná v rámci své podnikatelské činnosti. V takovém případě je možné do šesti měsíců namítnout nesplněnou jakost při převzetí, kdy by měl prodávající prokázat, že se nejedná o vadu, pokud chce reklamaci zamítnout. Tím není dotčena možnost uplatnění vady ve dvouleté záruční lhůtě. Pokud tuto povinnost nesplní a spotřebitel je přesvědčen, že se jedná o vadu, existuje možnost nechat si vypracovat znalecký posudek. Seznam znalců je k dispozici na www.justice.cz. Znalec by se měl v posudku zabývat existencí a povahou vady. Jestliže posudek vyjde ve prospěch spotřebitele, má spotřebitel právo na řádné vyřízení reklamace a uhrazení ceny znaleckého posudku.
Česká obchodní inspekce dozoruje dodržování zákonnosti, nebude tedy zasahovat do vztahu mezi prodejcem a spotřebitelem.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.9.2014 14:53, před 5 lety

Společnost Hudla s. r. o. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.
Spotřebitelé mají nadále možnost pokračovat v řešení sporu v občanskoprávním řízení. Před samotným podáním žaloby doporučujeme zaslat společnosti předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu. Vhodné je také právní zastoupení. Seznam advokátů je k dispozici na http://www.dtest.cz/advokati.