Počet nahlášených stížností: | 1215 |
Z toho za letošní rok: | 10 |
Stále v řešení: | 5 |
Dobrý den,
začátkem roku 2017 bylo voláno mojí mámě (letos bude mít 77 roků) z této společnosti a byl ji vnucen tablet se smlouvou s datem objednávky 17.2.2017 na 24 měsíců za 100,- Kč měsíčně za tablet a s paušálem na data 1,5 GB ve výši 199,- Kč. Po obdržení tabletu s jeho aktivací, byla naštvaná, že asi udělala chybu. Nechali jsme to být a dva roky jsem platil 299,- Kč měsíčně. Za měsíc konec ledna a téměř celý únor, přišla mojí mámě SMS (tak jako každý měsíc) vyúčtování na částku 280,- Kč, tím by měl být HW splacen. Následující dva měsíce poslali vyúčtování, tím, pádem už jen na 199,- Kč, platby jsem prováděl celou dobu platební kartou po přihlášení na stránky operátora, kde mám přístup pouze já a prováděl jsem pouze platby, protože inkaso nebylo možné z její strany, dnes jsem rád, že se tak nestalo. Poslední vyúčtování formou SMS mojí mámě přišlo opět na částku 299,- Kč, já (na mne mají telefon i email) ani máma (když ji vnucovali tablet, tak ji volali na mobil - číslo není stejné s tabletem) nepřišlo žádné upozornění, že si operátor bude k sjednadnému tarifu ve výši 199,- Kč znovu nárokovat částku ve výši 100,- Kč. Z jakého důvodu, operátor má rodné číslo mojí mámy, ze kterého je jasné kolik má roků, na co si O2 hraje, že to za ni platí někdo jiný?
Okamžité zrušení účtování měsíční čásky nad rámec sjednaného tarifu ve výši 100,- Kč
|
Tweet |