Společnost


DIMOCO Europe GmbH

Počet nahlášených stížností:48
Z toho za letošní rok:17
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 7 stížnostech.

#33322Nevyžádané SMS

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 30 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
11.06.2019, před 2 měsíci

Martin Novotný

Znění stížnosti

T-mobile mi na vyúčtování nafakturoval cca 1300 za SMS, které mi přišly z čísla této společnosti. SMS jsem si u nich nikdy neobjednával. Na detailním výpisu, který mi T-mobile ukázal, šlo o sérii cca 12 SMS, které byly odeslány v přesně 30s intervalech. Byl jsem dvakrát v prodejně T-mobile. Napoprvé byl zaměstnanec ochotný, že všechno vyřídí. Teď jsem tam byl po třech týdnech a oznámili mi, že stížnost zamítli, že si mám stěžovat u společnosti Dimoco. Jak jsem pochopil studiem internetu, tak nikdo nepochodil. Vůbec nechápu, proč T-mobile (a ostatní operátoři) toto gangsterské chování podporují. Vlastně chápu - provize 50%, kterou z toho mají, se vždycky hodí ...


Požadované řešení

Nepožduji aby náš kartel mobilních operátorů a společnost Dimoco shořely společně v pekle. Chtít po těchto společnostech aby se chovaly eticky je v naší zemi asi nemožné. Pro začátek tedy úplně postačí, když mi vrátí peníze, o které se obohatili.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.6.2019 15:13, před 2 měsíci

Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebiteli dodal, ačkoli si ji spotřebitel neobjednal, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky podle zákona o ochraně spotřebitele. Spotřebitel by v takovém případě mohl žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v smírného řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Užitečné informace nalezne spotřebitel taktéž na webové adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/reklamace-sluzeb-hrazenych-pres-plat-mobilem

Reakce společnosti

Publikováno
11.6.2019 16:13, před 2 měsíci

Ahoj Martin Novotný,

My z DIMOCA jsme v tomto fóru objevily tvůj příspěvek a samozřejmě Tě rádi podpoříme při řešení předloženého nedorozumění.

Co je DIMOCO?
DIMOCO je institut licencovaný provádět platby, kontrolovaný rakouským Úřadem pro dohled nad finančním trhem, a umožňuje miliardě uživatelů mobilních telefonů
koupi digitálních a fyzických zboží prostřednictvím způsobu platby jménem "Carrier Billing", což je alternativa ke kreditní kartě, bankovnímu převodu nebo PayPal.
Uživatelé vědí zaplatit služby v oblasti ePublishing, Video on Demand, Online-Gaming nebo Digital Music mobilním telefonem, tabletem nebo SmartTV
přes účetní soustavu provozovatele mobilního telefonu, čili fakturou za telefon. Tento způsob platby nabízí mnoho mezinárodních podniků jako např.
Apple, Spotify, Netflix, Google nebo Facebook a proto si ho z oblasti Mobile Payment dnes nemůžeme odmyslet!

Co DIMOCO není?
DIMOCO není samotným poskytovatelem těchto služeb.

Podle všeho by si chtěl / chtěla vyřešit otázku služby s poskytovatelem takové služby?
Při jakýchkoliv otázkách je Ti tým MPSC - Mobile Payment Service Center pro spotřebitele k dispozici.
Váš angažovaný tým Vám pomůže tuto situaci vyřešit s příslušným poskytovatelem služby: www.mobileinfo.biz; E-Mail: info-cz@mobileinfo.biz


S pozdravem


Martin Novotný

Reakce spotřebitele

Publikováno
11.6.2019 20:38, před 2 měsíci

Na email uvedený ve zprávě jsem napsal 11.6.2019 v 15:25
11.6.2019 v 15:30 si jej přečetli.
Stay tuned

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.7.2019 16:52, před měsícem

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.8.2019 17:40, před 9 dny

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.