Společnost


Zboží ze skladu s.r.o.

Počet nahlášených stížností:78
Z toho za letošní rok:78
Stále v řešení:29
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#33363Nedodany tovar! Do SK

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

4 dny 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
12.06.2019, před 5 dny

Anna Kubikova

Znění stížnosti

16.5.2019 zaplateny tovar prevodom na ucet.
12.6.2019 - doteraz nebol tovar dodaný!
Pokiaľ nedodate tovar do piatka 14. 6.2019, tak tuto zalezitost budeme riešiť sudnou cestou.


Produkt

Seminka kvetov


Požadované řešení

Dodať do piatku 14.6.2019 alebo vrátiť uhradenu sumu okamzite, s tym, že
že od dnesneho dna pocitame uroky z omeskania za kazdy den.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.6.2019 21:32, před 5 dny

Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitelka požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitelka prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelkou, má spotřebitelka nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitelka prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupila.

Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebitelce tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou). V případě, že prodávající nevrátí spotřebitelce peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zároveň spotřebitelka může žádat zákonný úrok z prodlení.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Nyní se čeká na vyjádření společnosti.