Počet nahlášených stížností: | 175 |
Z toho za letošní rok: | 5 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den,
v on-line obchodu jsem si 15.6. cca ve 14hodin vybral mobilní klimatizaci, prohlédl kde je tato klimatizace na skladě a pokusil se dovolat na pobočku na Kladně, kde měly být fyzicky 1-2kusy. V telefonu mi nahrávka zdělila, že bohužel telefonní spojení nefunguje.. využil jsem tedy chat na stránkách prodejce a tam mi paní sdělila, že zboží na Kladně je. Požadoval jsem tedy rezervaci zboží, než si pro něj přijedu. To mi paní odmítla s tím, že mám udělat objednávku na e-shopu s vyzvednutím na prodejně. Toto jsem provedl (č.o.9601621003) a vyrazil na Kladno zakoupit klimatizaci. Kolem 15hod jsem byl na prodejně, tam mi sice nejdříve strhli peníze z karty (podle objednávky) ale pak zjistili, že klimatizaci nemají skladem. Po debatě o tom, že mají klimatizaci stále skladem na stránkách e-shopu, a s přístupem typu" nemáme, přijďte až dostanete SMS s výzvou, jsem je požádal o písemné potvrzení, že klimatizace opravdu není skladem. Nastalo dlouhé hledání za přepážkou prodejce a pak jsem zastupci prodejny ukázal přímo na webových stránkách, že klimatizaci mají mít stále skladem 1-2kusy.
Moje ztráta tedy činí cca 2hodiny času, asi 50km ujetých autem a samozřejmě i ztrátu iluzí o solidnosti prodejce.
Žádám tedy nápravu stavu a kompenzaci ztrát.
Ještě přemýšlím jestli jsem se nestal obětí protiprávního jednání a sice uvedení v omyl a nekalých obchodních praktik, ale to už se rozhodne jinde.
Pěkný parný den přeji!
JB
Objednávací systém, počet kusů na skladě
Moje ztráta tedy činí cca 2hodiny času, asi 50km ujetých autem a samozřejmě i ztrátu iluzí o solidnosti prodejce.
Žádám tedy nápravu stavu a kompenzaci ztrát.
Ještě přemýšlím jestli jsem se nestal obětí protiprávního jednání a sice uvedení v omyl a nekalých obchodních praktik, ale to už se rozhodne jinde.
Kompenzaci Slevou nebo Slevovým kuponem nepřichází do úvahy... protože bych jej opravdu nevyužil.
Pěkný parný den přeji!
JB
|
Tweet |