Společnost


Westerfield Int. AG

Počet nahlášených stížností:818
Z toho za letošní rok:5
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#33454Vymáhání údajného dluhu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 4 dny 9 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
17.06.2019, před 3 lety

Markéta Kaslová

Znění stížnosti

Dnes mi přišla sms od společnosti Alektumgroup s tím, že mám údajně nějaké nesplacené dluhy u společnosti Westerfield International AG. (Nahlášené 2 případy, ale údajně jsem jim nezaplatila více případů.) Vzhledem k tomu, že vůbec nevím, o co jde, kontaktovala jsem operátorku výše zmíněné firmy. Ta mi sdělila, že mi údajně firma Westerfield zasílala balíčky se spodním prádlem a ponožkami. Toto tvrzení se rozhodně nezakládá na pravdě, což jsem operátorce sdělila. Následně jsem na firmu Alektum napsala e-mail, ve kterém žádám o vysvětlení a s upozorněním, že nehodlám platit za něco, co jsem nikdy neviděla a ani si nic neobjednala. Neobjednávala jsem si ani žádný holicí strojek či jakoukoliv výhru.
Markéta Kaslová


Produkt

údajně spodní prádlo a ponožky - ani nevím, jaké značky


Požadované řešení

Storno nesmyslných dluhů, vymazání kontaktů z databáze.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.6.2019 20:34, před 3 lety

Pokud společnost žádá zaplacení údajného dluhu, musí prokázat, že k tomu má právní důvod. Spotřebitelce doporučujeme, aby společnost vyzvala, aby jí doložila uzavření smlouvy, a aby dále prokázala, že zboží kupující skutečně doručila. Pokud společnost zboží nedodala nebo pokud dokonce nebyla kupní smlouva uzavřena, není společnost oprávněna žádat zaplacení údajného dluhu.

Stěžovatelka by měla dále písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž odejme spotřebitelka společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinna to respektovat.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.7.2019 00:13, před 3 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.