Počet nahlášených stížností: | 52 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
v prosinci jsem pro rodiče zakoupil na slevovém portálu Pepa.cz voucher na 2 noci na pobyt v penzionu Borovanstý mlýn. V březnu při rezervaci pobytu bylo rodičům sděleno, že je voucher nepletný, protože portál Pepa.cz dluží penzionu nějaké peníze. Ihned (28.3.) jsem napsal email na podpora@pepa.cz stížnost, ve které jsem požadoval vrácení peněz. Z tohoto emailu mi přišla odpověď, že si mohu buď vybrat jiný voucher nebo že mi mohou vrátit peníze. Obratem jsem napsal, že chi vrátit peníze zpět na účet a číslo účtu jsem jim zaslal. Následně jsem obdržel email, že byl požadavek předán na finanční oddělení a tam to do 30-ti dnů vyřeší.
Od té doby jsem portál kontaktoval ještě 2x emailem a asi 5x telefonicky, ale nikdo to nezvedá, ani nekomunikuje přes email.
Proto jsem se nyní obrátil na dTest.
Číslo Voucheru je: PEP2867860886 a cena byla 2790,- Kč
Ubytování na 2 noci v penzionu Borovanský mlýn (č. voucheru: PEP2867860886).
Navrácení uhrazené částky 2790,- Kč
|
Tweet |