Počet nahlášených stížností: | 1215 |
Z toho za letošní rok: | 10 |
Stále v řešení: | 5 |
Dne 20.6.2019 jsem byla na pobočce zažádat o zrušení smlouvy, bylo mi sděleno že budu muset zaplatit pokutu (depozit) 49 Kč za předčasný odchod. Tento zmíněný depozit my byl naúčtovaný 2x. Šla jsem tedy znovu na pobočku se zeptat proč mi depozit účtují 2x. Bylo mi sděleno, že ho kolega asi omylem založil 2x. Musela jsem již po třetí absolvoval telefonát proč chci odejít, což mě již značně obtěžuje pokaždé vysvětlovat proč chci odejít!!! Nic méně mi bylo řečeno, že jeden ze zmíněných depozitů zruší. Do teď se tomu tak nestalo!!! A a stále mi můj účet hlásí 98 Kč k úhradě, prosím o vysvětlení a nápravu!
Zrušení smlouvy u operátora
Zrušení 1 že 2 účtovaných depozitů
|
Tweet |