Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1215
Z toho za letošní rok:10
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 338 stížnostech.

#336052x naúčtovaný depozit

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 den 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
23.06.2019, před 5 lety

Markéta Bohdanská

Znění stížnosti

Dne 20.6.2019 jsem byla na pobočce zažádat o zrušení smlouvy, bylo mi sděleno že budu muset zaplatit pokutu (depozit) 49 Kč za předčasný odchod. Tento zmíněný depozit my byl naúčtovaný 2x. Šla jsem tedy znovu na pobočku se zeptat proč mi depozit účtují 2x. Bylo mi sděleno, že ho kolega asi omylem založil 2x. Musela jsem již po třetí absolvoval telefonát proč chci odejít, což mě již značně obtěžuje pokaždé vysvětlovat proč chci odejít!!! Nic méně mi bylo řečeno, že jeden ze zmíněných depozitů zruší. Do teď se tomu tak nestalo!!! A a stále mi můj účet hlásí 98 Kč k úhradě, prosím o vysvětlení a nápravu!


Produkt

Zrušení smlouvy u operátora


Požadované řešení

Zrušení 1 že 2 účtovaných depozitů


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému