Společnost


Urban Store, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:10
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#33637Nepřišly nám kratasy, ktere jsme zaplatily na účet

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 1 den 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
25.06.2019, před 3 lety

Jana Zítová

Znění stížnosti

Zaplatili jsme na konto kraťasy, ktere jsme si objednali pres internet urban story a neprisla nam ani zprava ze to bylo pripsano na ten ucet


Produkt

Mini kratasy cena 392kc


Požadované řešení

Budto vraceni penez nebo zaslat zbozi na tu adresu co jsme psali dekuju


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.6.2019 08:05, před 3 lety

Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.

Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebitelovi tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou). V případě, že prodávající nevrátí spotřebitelce peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zároveň spotřebitel může žádat zákonný úrok z prodlení.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Reakce společnosti

Publikováno
27.6.2019 09:17, před 3 lety

Dobrý den paní Zítová,

abychom mohli vaši stížnost ověřit, je třeba nám zaslat číslo vaší objednávky na sandra.bezouskova@urbanstore.cz, protože pod vaším jménem žádnou objednávku na zmíněné kraťasy neevidujeme.

Prosím ještě o kontrolu, zda jste objednávala opravdu na našem eshopu www.urbanstore.cz, protože je stížnosti uvádíte jiný název.

Děkuji a přeji pěkný den.
Sandra, UrbanStore.cz

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.7.2019 15:40, před 3 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.8.2019 05:08, před 3 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.