Společnost


T.S.BOHEMIA a.s.

Počet nahlášených stížností:43
Z toho za letošní rok:10
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 6 stížnostech.

#33706Nemožnost reklamace kola

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 4 dny 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
27.06.2019, před 5 měsíci

David Papež

Znění stížnosti

Koupil jsem u prodejce v září roku 2018 kolo. Po ujetí 100Km jsem byl na garanční prohlídce, jak je uvedeno v servisním manuálu od prodejce. Nyní má kolo najeto 800Km a začali se u něj projevovat závady: prasklé pedály a vyosená klika. Psal jsem prodejci, jak je možné reklamovat a dosáhnout opravy, jelikož mě smluvní servis odkázal přímo na firmu. Velmi arogantním způsobem mi pan Tajčman odepsal, že jsem si to způsobil sám (což poznal z dvou fotografií) a že mám smůlu a reklamace je zamítnuta. Nebyl schopen mi říci, jak mám kolo reklamovat, stále buď opakoval, že za to můžu já, nebo že je to opotřebním a že mám jít do servisu a opravu si zaplatit. V servisním mauálu je další servisní prohlídka v ujetých 1000Km a není v ní uvedeno, že by se měnila klika nebo pedály. Vyměnil jsem si s panem Tajčmanem několik emaiů, ve kterých mě osočoval, že za vše si můžu já a že si mám vše vyřešit jak chci, ale že oni mi kolo nereklamují. Bohužel už nevím, co dělat jiného.


Produkt

KROSS BCC 2018 29" HEXAGON 5.0 vel.21" - black/graphite/white matt


Požadované řešení

Rád bych výrobek reklamoval a nechal v rámci záruční doby opravit.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.6.2019 11:59, před 5 měsíci

Pro uplatnění reklamace vady na věci, se kterou se obtížně manipuluje, není nutné, aby spotřebitel zajistil přepravu věci do provozovny prodávajícího. Postačí, pokud se prodávající se spotřebitelem domluví na jiném způsobu, na základě kterého bude možné rozhodnout o oprávněnosti reklamace, např. na základě fotografií, videa natočeného spotřebitelem, prohlídky servisním technikem v místě bydliště spotřebitele.

Uplynulo-li od zakoupení a převzetí zboží více než 6 měsíců, musel by v případě soudního sporu spotřebitel prokázat, že zboží bylo vadné při převzetí. Pokud tedy bylo rozhodnuto o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitel se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitel právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože jeho reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitel právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znaleckého posudku). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.8.2019 09:22, před 4 měsíci

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.