Společnost


1 YEAR & MORE PRODUCTION s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#33766Spotřebitelská soutěž Střihněte si kvalitu - nedodání garantovaných výher

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 19 dnů 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
01.07.2019, před 2 lety

Miriam Zindulková

Znění stížnosti

Dobrý den,
účastnila jsem se spotřebitelské soutěže "Střihněte si kvalitu" (pravidla v 1. příloze).
3.12.2018 jsem zaslala 13 soutěžních karet na danou adresu a 4.1.2019 mi přišlo 13 potvrzujících SMS zpráv, že mi gratulují k získání základní výhry. Čekala jsem na dodání výhry a asi v půlce března 2019 jsem se podívala na web soutěže a našla jsem tam informaci, že výhry se budou rozesílat do 22.3.2019. Čekala jsem tedy dál a když nic nepřišlo ani začátkem dubna, napsala jsem 8.4.2019 na soutez@akademiekvality.cz dotaz na nedoručení výhry, jak jsem také našla na jejich webu. Dostala jsem odpověď, že jsem je mohla kontaktovat nejpozději do 31.3.2019 s tímto požadavkem a že jsem tedy reklamovala nedodání výhry pozdě. Vyměnili jsme si několik e-mailů. Ale operátoři stále opakovali, že jsem promeškala termín, protože ten je uveden pod záložkou Průvodce kvalitou.
V e-mailu z 12.4. uvádím: "to znamená, že se soutěžící musí stále pídit po informacích, jestli jste náhodou nepřidali na web nějaké nové? Jak mám rozlišit, zda platí to, co je pod odkazem, který posíláte Vy, nebo v tom, který jsem poslala já? Znovu posílám print screen obrazovky, který jsem poslala v následujícím e-mailu, protože se výstřižek asi nezobrazuje správně, a na který Vy vůbec nereagujete. Obojí je z vašich webových stránek, resp. ze stránek soutěže.
Navíc pod záložkou Průvodce kvalitou bych hledala úplně jiné informace než ty o soutěži a doručování! Ledaže to odkazuje na "kvalitu" organizátora soutěže.
Opakuji: když jsem se asi v půli března dívala na web soutěže, stálo tam, že výhry se budou rozesílat do 22.3.2019. Nebylo by fér už tehdy tam uvést info o tom, že "pokud výhru nedostanete, kontaktujte nás nejpozději do konce března"? Neorganizujete tu soutěž přece poprvé, tak přece můžete odhadnout, že se rozesílání opět opozdí. "

Kontaktovala jsem i místní poštu, jestli balíček neleží u nich. Podívali se i do systému, zda tam mají zapsanou výzvu k vyzvednutí, ale nenašli nic. Znamená to, že zásilka na místní poštu vůbec nedošla. Podávající poštu jsem kontaktovat nemohla, protože zásilky byly odesílány obyčejnou poštou.

Prosím Vás o radu, popř. o prošetření, zda je v pořádku, že organizátor soutěže "schová" informaci o termínu, do kdy účastník může nedodání garantované výhry reklamovat, pod "kolonku" Průvodce kvalitou a zda soutěžící se po informacích, které ani mnohdy netuší, musí pídit sám. Je dále v pořádku, že jsou na webu dvojí informace (v jedné info o pouhém kontaktování, v druhé, poněkud skryté informace o konečném termínu)?
Budete-li potřebovat podrobnější informace, ráda je poskytnu.
Předem děkuji za posouzení této situace a přeji příjemný den.


Produkt

https://www.akademiekvality.cz/


Požadované řešení

Doručit garantované výhry. Informovat zákazníka neskrytě.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.7.2019 15:16, před 2 lety

V daném případě došlo mezi stranami k tzv. hře dle ustanovení § 2881 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku. Na hru se použije obdobně ustanovení upravující sázku, tedy i ustanovení § 2874 OZ, které říká, že "Nebyla-li výhra dána, nemůže ji vyhrávající strana vymáhat." Toto ustanovení o nevymahatelnosti pohledávek ze sázky, hry nebo losu se nepoužije na pohledávky ze sázky, hry nebo loterie provozovaných státem nebo podléhajících úřednímu povolení.

Nicméně vzhledem k informacím o soutěži, které jsou na uváděné webové stránce stále, se jeví postup společnosti, která nedodala výhru ani po urgenci výherkyně, jako postup nesprávný, neboť společnost uvádí pouze, že "V případě, že výhry nedorazí ani po vyhlášením termínu, obraťte se na infolinku soutěže (e-mailem nebo telefonicky) a operátoři vám pomohou." Tedy společnost neuvádí žádné datum, do kdy je nutno na nedoručení výhry upozornit.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.8.2019 16:15, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.