Společnost


DIMOCO Europe GmbH

Počet nahlášených stížností:59
Z toho za letošní rok:28
Stále v řešení:7
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 8 stížnostech.

#33855Neoprávněně naúčtované poplatky

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 7 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
03.07.2019, před 5 měsíci

Antonín Volánek

Znění stížnosti

Od dubna 2019 jsou na synovo telefonu účtovány neoprávněné poplatky za prémiové SMS od DIMOCO Europe GmbH. Poprvé to bylo 28.04.2019 na telefonní číslo xxxx viz ref.údaj 2 SMS, tento měsíc už je to 5 SMS přičemž jedna SMS je za 99 Kč. Dohromady již odešlo 11 SMS za 1089 Kč. Žádné služby ani aplikace od této firmy nemáme a nechceme. Požadujeme vrácení peněz za služby, které jsme si neobjednali a jsou nám tak účtovány neoprávněně.


Produkt

Prémiové SMS z telefonního čísla 42090342099 s popisem DIMOCO Europe GmbH - Multimediální obsah


Požadované řešení

Vrácení peněz na účet 289581001/5500


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.7.2019 09:53, před 5 měsíci

Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebiteli dodal, ačkoli si ji spotřebitel neobjednal, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky podle zákona o ochraně spotřebitele. Spotřebitel by v takovém případě mohl žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v smírného řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Užitečné informace nalezne spotřebitel taktéž na webové adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/reklamace-sluzeb-hrazenych-pres-plat-mobilem

Reakce společnosti

Publikováno
4.7.2019 10:28, před 5 měsíci

Ahoj Antonín Volánek,

My z DIMOCA jsme v tomto fóru objevily tvůj příspěvek a samozřejmě Tě rádi podpoříme při řešení předloženého nedorozumění.

Co je DIMOCO?
DIMOCO je institut licencovaný provádět platby, kontrolovaný rakouským Úřadem pro dohled nad finančním trhem, a umožňuje miliardě uživatelů mobilních telefonů
koupi digitálních a fyzických zboží prostřednictvím způsobu platby jménem "Carrier Billing", což je alternativa ke kreditní kartě, bankovnímu převodu nebo PayPal.
Uživatelé vědí zaplatit služby v oblasti ePublishing, Video on Demand, Online-Gaming nebo Digital Music mobilním telefonem, tabletem nebo SmartTV
přes účetní soustavu provozovatele mobilního telefonu, čili fakturou za telefon. Tento způsob platby nabízí mnoho mezinárodních podniků jako např.
Apple, Spotify, Netflix, Google nebo Facebook a proto si ho z oblasti Mobile Payment dnes nemůžeme odmyslet!

Co DIMOCO není?
DIMOCO není samotným poskytovatelem těchto služeb.

Podle všeho by si chtěl / chtěla vyřešit otázku služby s poskytovatelem takové služby?
Při jakýchkoliv otázkách je Ti tým MPSC - Mobile Payment Service Center pro spotřebitele k dispozici.
Váš angažovaný tým Vám pomůže tuto situaci vyřešit s příslušným poskytovatelem služby: www.mobileinfo.biz; E-Mail: info-cz@mobileinfo.biz


S pozdravem
DIMOCO Team


Antonín Volánek

Reakce spotřebitele

Publikováno
4.7.2019 11:23, před 5 měsíci

Dobrý den.
Díky za reakci. Nicméně není na místě se ohrazovat tím, že zodpovědnost není na straně Dimoco, ale někoho jiného. Jde o to, že jménem firmy Dimoco došlo neoprávněnému obohacení na nic netušícím uživateli, který si nejen že neobjednal žádnou službu, ale dokonce byl cíleně uveden v omyl za účelem stržení peněz a to takovým způsobem, který se nedá okamžitě zrušit. Tedy platbou strženou a viditelnou až z vyúčtování od operátora. A to jménem Vaší firmy, nikoliv kohokoliv jiného. Firma Dimoco, podle ohlasů na internetu takové praktiky provádí opakovaně a to i přes stížnosti nejen uživatelů, kteří byli tímto způsobem obelháni, ale dokonce i přes trestní oznámení Českého telekomunikačního úřadu. Nenechám se takto okrádat, vyúčtování jsem reklamoval u operátora a praktiky firmy Dimoco budu prezentovat na webových stránkách, kde prokazatelně nejsem jediná obět Vašich praktik a nebudu váhat obrátit se i na instituce, které tyto situace řeší.

S pozdravem
Antonín Volánek

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.7.2019 10:15, před 5 měsíci

Stížnost přeřazujeme na společnost a žádáme ji o informace, jak konkrétně má spotřebitel postupovat, aby situaci vyřešil. Jestliže částky strhávala společnost, potom je namístě vrácení stržených částek jako tzv. bezdůvodného obohacení spotřebiteli.

Reakce společnosti

Publikováno
9.7.2019 11:19, před 5 měsíci

Vážený pane Volánku,

děkuji za odpověď.

Rádi bychom Vás informovali o tom, že DIMOCO je licencovanou platební institucí od roku 2016, kontrolovanou rakouským Úřadem pro dohled nad finančním trhem, a umožňuje uživatelům mobilních telefonů nakupovat digitální i fyzické zboží prostřednictvím platební metody nazvané „carrier billing“, což je alternativa ke kreditní kartě, okamžitému bankovnímu převodu nebo platformě PayPal. Dovolujeme si upozornit, že samotná společnost DIMOCO není poskytovatelem fyzického nebo digitálního zboží či služeb, ale objevuje se na fakturách za mobilní telefony, protože působíme jako zpracovatel mezi uživateli, operátory mobilních telefonů a poskytovateli služeb. Další informace: https://dimoco.eu/mobile-payment/


Na základě výše uvedeného a vzhledem k tomu, že se Vám zdá, že jste (a) neobjednal službu, nebo (b) nejste s touto službou spokojen, pokud nám poskytnete číslo, které bylo zatíženo platbou, můžeme identifikovat skutečnou službu a příslušného prodejce/poskytovatele služeb, aby je kontaktoval Vaším jménem a dohlédl na bezodkladné vyřešení Vašeho případu.
Dovolujeme si upozornit, že pokud nám neposkytnete číslo mobilního telefonu, nebudeme Vám bohužel moci poskytnout žádnou pomoc, protože jediný způsob, jak lze službu (a následně i prodejce/poskytovatele služeb) identifikovat, je prostřednictvím platbou zatíženého mobilního telefonního čísla. Protože je to jediný identifikátor platební transakce.

Proto Vás žádáme, abyste nás kontaktoval na adrese consumerservice@dimoco.eu.
Rádi Vám pomůžeme objasnit Váš případ.

S pozdravem,
DIMOCO Team


Antonín Volánek

Reakce spotřebitele

Publikováno
10.7.2019 17:19, před 5 měsíci

Dobrý den.
Telefonní číslo, ze kterého jsou poplatky strhávány je 725 635 898 a patří mému osmiletému synovi. Věřím, že osmiletý chlapec nemá žádný zájem o jakoukoliv službu rakouské firmy. Ani nikdo z naší rodiny nemá nic z toho, že jsou nám měsíčně strhávány peníze jménem Vaší firmy. Pokud se kdykoliv kdokoliv přhlásí k takovéto placené službě, ať už omylem nebo z nevědomosti, má právo takovou “službu” zrušit a požadovat své peníze zpět, a to tím spíš, pokud touto službou nic nezíská nebo jí nechce.

S pozdravem
Antonín Volánek

Reakce společnosti

Publikováno
12.7.2019 11:22, před 4 měsíci

Vážený pane Volánku,

děkuji za odpověď.

Rádi bychom Vás informovali o tom, že DIMOCO je licencovanou platební institucí od roku 2016, kontrolovanou rakouským Úřadem pro dohled nad finančním trhem, a umožňuje uživatelům mobilních telefonů nakupovat digitální i fyzické zboží prostřednictvím platební metody nazvané „carrier billing“, což je alternativa ke kreditní kartě, okamžitému bankovnímu převodu nebo platformě PayPal. Dovolujeme si upozornit, že samotná společnost DIMOCO není poskytovatelem fyzického nebo digitálního zboží či služeb, ale objevuje se na fakturách za mobilní telefony, protože působíme jako zpracovatel mezi uživateli, operátory mobilních telefonů a poskytovateli služeb. Další informace: https://dimoco.eu/mobile-payment/


Na základě výše uvedeného a vzhledem k tomu, že se Vám zdá, že jste (a) neobjednal službu, nebo (b) nejste s touto službou spokojen, pokud nám poskytnete číslo, které bylo zatíženo platbou, můžeme identifikovat skutečnou službu a příslušného prodejce/poskytovatele služeb, aby je kontaktoval Vaším jménem a dohlédl na bezodkladné vyřešení Vašeho případu.
Dovolujeme si upozornit, že pokud nám neposkytnete číslo mobilního telefonu, nebudeme Vám bohužel moci poskytnout žádnou pomoc, protože jediný způsob, jak lze službu (a následně i prodejce/poskytovatele služeb) identifikovat, je prostřednictvím platbou zatíženého mobilního telefonního čísla. Protože je to jediný identifikátor platební transakce.

Proto Vás žádáme, abyste nás kontaktoval na adrese consumerservice@dimoco.eu.
Rádi Vám pomůžeme objasnit Váš případ.

S pozdravem,
servisní tým DIMOCO

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.8.2019 14:01, před 3 měsíci

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.


Antonín Volánek

Uzavření stížnosti

Publikováno
11.8.2019 14:18, před 3 měsíci

Hodnocení:

Komentář: Mockrát děkuji za pomoc. AV