Počet nahlášených stížností: | 190 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Jsem vždy řádně platícím zákazníkem UPC 17 let. Vypověděla jsem služby z důvodu stěhování na adresu, kde UPC není, k 24.7.2019. Bohužel jsem uprostřed "věrnostního období" a UPC mi chce naúčtovat několikatisícovou sankci - doúčtování plné ceny za měsíce, kdy jsem čerpala slevu. O této sankci jsem nic nevěděla. Ve smlouvě žádnou sankci ani věrnostní období uvedeno nemám, jen min.doba užívání 12 měsíců - to jsem splnila. UPC argumentuje, že mě 25.1.2018 upozornila emailem na systém věrnostního období. Zjistila jsem ale, že existuje nález Ústavního soudu 3512/11 o neplatnosti smluvní pokuty, pokud není uvedena na dokumentu s podpisem zákazníka (což není, nikdy jsem toto "věrnostní období" neodsouhlasila). A také existuje Rozhodnutí ČTÚ z 2.5.2017 čj.ČTÚ-84 394/2016-603, kde ČTÚ rozhodl právě v této věci proti UPC ve smyslu, že systém "věrnostní období" je forma smluvní pokuty a tudíž musí být uveden přímo ve smlouvě a podepsán zákazníkem, což v mém případě není. Jak to, že toto "věrnostní období" stále uplatňují? Můžete mi prosím pomoct?
4.7.2019 moji reklamaci zamítli. Ještě jsem jim znovu napsala, ale asi to dál bez Vaší pomoci nezvládnu. K ČTÚ jsem námitku ještě neposlala.
UPC - internet a kabelová televize, balíčková sleva KOMBI KLASIK 40+, doúčtování rozdílu standardní cena/"věrnostní sleva"
uznání mé reklamace a neúčtování smluvní pokuty ve formě rozdílu mezí standardní cenou a "věrnostní slevou"
|
Tweet |