Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:2143
Z toho za letošní rok:406
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#34060Dlouhé čekáni na balík do ruky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

32 minut 48 sekund

Detail stížnosti

Publikováno
11.07.2019, před 2 měsíci

Štěpán Krábek

Znění stížnosti

Dobry den, jiz v sobotu 6.7 jsem si objednal zasilku s cislem 1209 prostrednictvim sluzby ceska posta balik do ruky, nyní je to uz pátý den a zasilka stale nikde vubec nevim co se s ni deje nedostal jsem ani jeden e-mail a ani zpravu SMS na mobil, opravdu nechapu kde je problem kdyz sluzby jako jsou napriklad PPL,DHL nebo DPD to stihnout dorucit do druheho dne a prubezne vas informuji pomoci e-mailu nebo SMS tak nerozumim ceske poste jeste k tomu kdyz je to balik do ruky kde to vázne?? Pokud tuto sluzbu nezvladate delat poradne radsi ji nenabizejte vubec.

Dekuji. S pozdravem Štěpán Krábek.


Produkt

Triko, obchod James Cole


Požadované řešení

Podle mého vase reakce by mela byt hlavne takova ze se nad sebou zamyslite a poradne si ujasnite jak co nejrychlej dodat zbozi zakaznikovy.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.7.2019 14:04, před 2 měsíci

Oproti službě Balík Na poštu lze v případě služby Balík Do ruky předpokládat, že jej Česká pošta doručí přímo na zadanou adresu nebo se o to alespoň pokusí. Teprve pokud doručovatel adresáta nezastihne, zanechá mu ve schránce oznámení o uložení zásilky na poště. Pokud nalezne spotřebitel výzvu ve schránce, ačkoli byl po celou dobu na dané adrese, může na příslušné poště podat reklamaci vadného dodání. Lze také telefonicky požádat o opakované doručení jiný vhodný den, a to zcela zdarma.

Česká pošta výslovně garantuje doručení balíku Do ruky následující pracovní den po podání. Podle Poštovních podmínek pro dodržení této lhůty stačí, když bude adresát daný den vyzván k převzetí zásilky u příslušné pošty, nebo jen to, že zásilka bude k vyzvednutí připravena. To však jedině „v případě, že i přes veškerou snahu o doručení balíku byl pokus o doručení neúspěšný,“ jak je uvedeno na webové stránce www.ceskaposta.cz. I zde je tedy na místě reklamace. Reklamovat lze na kterékoliv poště a spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Česká pošta je povinna reklamaci vyřídit nejpozději do 30 dnů od jejího přijetí. Pokud se v této lhůtě k reklamaci nevyjádří nebo jí nevyhoví, může spotřebitel do jednoho měsíce podat námitku k Českému telekomunikačnímu úřadu. Zahájení řízení o námitce je však spojeno s poplatkem.

Česká pošta, s.p. se však rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman

Pokud Česká pošta, s.p. reklamaci nevyhoví, může spotřebitel do jednoho měsíce podat námitku k Českému telekomunikačnímu úřadu. Zahájení řízení o námitce je však spojeno s poplatkem.