Společnost


www.letnitaborlipno.cz

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#34080Vrácení peněz za nedodané zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

30 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
12.07.2019, před 3 měsíci

Eva Šiandorová

Znění stížnosti

Dne 23.4.2019 jsem si objednala /obj.č. k2-180517-60/ trekkingovou obuv zn. Merrell Cameleon ll Stretch, vel. 44,5. Místo toho mi poslali sluneční brýle, které nepotřebuji a nechci.Snažila jsem se je kontaktovat na stránkách kde jsem objednávku učinila, tj. letnitaborlipno.cz, ale nikdo nereagoval, až jsem se zaregistrovala a napsala recenzi. 24.6. mi přišla první zpráva do emailu, následně, že expresní společnost pomíchala zásilky, ať si brýle ponechám a vrátí mi 32% zaplacené ceny. 28.6.nabídli 42%, 5.7. 50%. S tímto jsem nesouhlasila, není moje vina, že došlo k záměně. Objednala jsem si a zaplatila obuv, tak žádám řádné vyřízení mojí objednávky, nebo vrácení plné částky, kterou jsem za zaplatila. Takto jsem jim vždy odpověděla. Brýle jim vrátím, ale na jejich náklady, protože jsem si je neobjednala.
Všechny emaily, které jsem od nich dostala, rovněž i ty, jak jsem odpovídala, Vám mohu přeposlat.
Jejich email: cs4@customerservicehome.com


Produkt

trekkingová obuv zn. Merrell Chameleon ll Stretch J559601.1 vel. 44,5


Požadované řešení

Požaduji vrácení plné částky, tj. 1.825,- CZK /520,68 CNY/ za nedodané objednané zboží


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.7.2019 09:14, před 3 měsíci

Pokud zmiňovaný e-shop jakýmkoli způsobem míří a cílí i na české spotřebitele, použije se pro zakoupené zboží režim českého platného práva.

Pokud bylo dodáno jiné zboží, jedná se o vadu. Má-li věc vady, může spotřebitel uplatnit reklamaci. Spotřebitel v daném případě může požadovat dodání nové věci. Není-li to možné, má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel žádat přiměřenou slevu.

Před nákupem prostřednictvím neznámého e-shopu doporučujeme daný obchod prověřit přes webovou adresu www.dtest.cz/eshopy. Na tomto webu zjistíte, kdo je provozovatelem webu, na kterém funguje e-shop a další informace, která Vám mohou pomoci při rozhodování, zda u prodávajícího nakoupit.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.8.2019 14:17, před 2 měsíci

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.