Společnost


INTERNET PORTAL s.r.o.

Počet nahlášených stížností:33
Z toho za letošní rok:14
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 10 stížnostech.

#34119Zrusenie uctu a platieb Flirtkontakt.cz

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 4 dny 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
14.07.2019, před 4 měsíci

Davor Vidosavljevic

Znění stížnosti

Dobry den,

Chcel by som zrusit ucet a platby Flirtkontakt.cz.


Dakujem.


Požadované řešení

Kompletne vymazat ucet a zrusit platby.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.7.2019 10:43, před 4 měsíci

V obchodních podmínkách společnosti Internet portal s.r.o. je stanoveno v bodě 14. ohledně ukončení smluvního vztahu, že uživatel, který využívá předplatného služeb portálu má právo kdykoliv ukončit svůj smluvní vztah s provozovatelem, a to písemnou výpovědí adresovanou na sídlo provozovatele specifikované v čl. 2 těchto všeobecných obchodních podmínek. Před odesláním je třeba oznámit ukončení na podpoře portálu. V takovém případě provozovatel nejpozději do 10 pracovních dnů ode dne, kdy mu bude shora uvedené ukončení účtu nebo předplatného doručeno, ukončí předplatné nebo smaže účet uživatele a ukončí také jeho předplatné.

Pokud byla uživatelem služeb vypovězena smlouva výše uvedeným způsobem prokazatelně na adresu sídla podnikatele, není oprávněn poskytovatel služby účtovat nadále platby za služby.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Reakce společnosti

Publikováno
15.7.2019 16:05, před 4 měsíci

Dobrý den.
Všechny podmínky a možnosti odstoupení od smlouvy jsou uvedeny v našich obchodních podmínkách. Uživatelům posíláme v rámci požadavky o zrušení předplatného a smazání účtu na podpoře postup a konkrétní články obchodních podmínek. Žádný požadavek nám uživatel na podporu nezaslal, odstoupení od smlouvy jsme od uživatele neobdrželi a to ani naší adrese ani na našem emailu.

Předplatné jsme mu tedy na základě této žádosti ukončili a profil vymazali. Bereme stížnost za neoprávněnou.


Děkujeme.

Flirtkontakt.cz

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.8.2019 08:10, před 3 měsíci

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.9.2019 15:39, před 2 měsíci

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.