Společnost


CHAL-TEC Vertriebs - Handels GmbH

Počet nahlášených stížností:19
Z toho za letošní rok:4
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 6 stížnostech.

#34150Nevrácené peníze za vrácené zboží

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

16 dnů 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
16.07.2019, před 2 lety

Alena Hlaváčková

Znění stížnosti

Dne 26.11.2018 jsem u výše uvedené firmy objednala vánoční osvětlení. Osvětlení bylo dodáno a v průběhu 14 dní jsem se domluvila telefonicky na vrácení zboží. Důvodem vrácení bylo příliš intenzivní problikávání led žárovek. Rozbalená byla pouze jedna krabice, druhá zůstala nedotčená. Firma telefonicky potvrdila vrácení zboží do 14 dnů s tím, že uhrazenou částku zašle zpět na můj účet. Opakovaně však zboží jejich smluveným dopravcem nebylo vyzvednuto až během ledna zásilku konečně odvezli. Peníze na účet vrátili 2.5.2019 a to pouze částku 1799,- místo 3647,-. Při stížnostech zaslaných e-mailem, nebo telefonických se vám dostane vágních odpovědí, ve smyslu, že vše znovu prověří, že je vše v pořádku atd.


Požadované řešení

zaslání zbývající části platby ve výši 1848,- Kč na účet


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.7.2019 09:46, před 2 lety

Pokud daná kupní smlouva byla uzavřena prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku, má spotřebitelka právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží. Pokud spotřebitelka odstupuje od smlouvy, je povinna o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musela spotřebitelka prokázat, že od smlouvy odstoupila) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebitelce peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitelka požadovat také zákonný úrok z prodlení.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt se sídlem v Německu, doporučujeme spotřebitelce, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátila na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Reakce společnosti

Publikováno
16.7.2019 12:25, před 2 lety

Dobrý den,

tato situace nás velice mrzí a omlouváme se za vzniklé komplikace. Po prověření jsme zjistili, že jste nám zboží zaslala bez průvodního dopisu a v online formuláři pro reklamaci/odstoupení jste si zaškrtla důvod "Prosím opravit", tím pádem se celá situace řešila jako reklamace, kdy kolegové v servisním středisku nezaznamenali žádnou chybu u výrobku a zaslali Vám ho zpět. Následně jste tedy zboží odmítla s tím, že chcete vrátit peníze. Zboží bylo doručeno zpět k nám a z důvodu opožděného termínu dodání zásilky zpět k nám ze strany kurýrní společnosti, jsme měli přijatý pouze jeden balík, za který jsme Vám vrátili peníze. Nyní po prověření máme potvrzeno ze skladu, že se k nám vrátil u druhý balík a vše předáváme na učtovní oddělení k proplacení. Za toto zdržení a komplikace se velice omlouváme.

V případě dotazů nás neváhejte kontaktovat v pracovních dnech v čase 8:00 - 18:00 hod. telefonicky na čísle 225 348 506 nebo e-mailem na: info@electronic-star.cz.
Přejeme hezký den.

S pozdravem Váš tým Electronic-star


Alena Hlaváčková

Uzavření stížnosti

Publikováno
1.8.2019 16:14, před rokem

Hodnocení: