Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:633
Z toho za letošní rok:117
Stále v řešení:27
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

59%
41%
Toto skore je založeno na 224 stížnostech.

#34348Folie Glass

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

9 dnů 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
24.07.2019, před měsícem

jaroslava HROCHOVÁ

Znění stížnosti

15.05.2019 jsem si u společnosti 02 v Kauflandu ve Strakonicich koupila mob.telefon Samsung Galaxy A40,byla my nalepená folie Glass Esperia Samsung za 549-kč,,Telefon používám velice málo,je my 62 roků jsem v důchodu,dneska mně mrzí že jsem si tento telefon pořizovala.Začátkem července jsem telefon otvírala přejetím prstu po displeji, a přitom my sjela s displeje ochranná folie Glass.Dnes24.07.2019 jsem šla folii Glass reklamovat do obchodu ,kde jsem vše koupila,pán od 02 my zdělil ,že to neuznává ,řekl že kdyby to bylo tak týden po zakoupení,že už to jsou 3 měsíce a to je dlouho,mohla jsem ho mít někde ve vlhku.Přála bych si vrátit peníze za folii,jsem velice zklamaná.Prodavač mi ještě nabízel se slevou 100-kč,novou folii,odmítla jsem.Děkuji za řešení mé situace.Jaroslava


Požadované řešení

Nalepit novou folii Glass,vrátit peníze.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.7.2019 08:20, před měsícem

Pokud bylo zboží reklamováno v prvních 6 měsících od jeho převzetí, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že věc byla vadná už při koupi. V případě soudního sporu by musel prodávající prokázat, že věc v době převzetí vadná nebyla.

Pokud prodávající reklamaci zamítá, má povinnost zamítnutí reklamace řádně odůvodnit. Odůvodnění zamítnutí reklamace by se mělo vztahovat k prokázání skutečnosti, že věc nebyla vadná při převzetí. Vzhledem k síle zákonné domněnky, uvedené v předchozím odstavci, nepovažujeme za prokázání opaku pouhé obecné tvrzení, je nutné zamítnutí přesvědčivě zdůvodnit (nejlépe odborným posudkem). Není-li zamítnutí reklamace řádně zdůvodněno a uplynula-li 30 denní lhůta pro vyřízení reklamace, má spotřebitelka právo od smlouvy odstoupit, neboť její reklamace nebyla vyřízena včas (dle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele). Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/nejcastejsi-problemy/zamitl-vam-prodejce-reklamaci-zbozi-prevzateho-pred-mene-nez-6-mesici/25.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Reakce společnosti

Publikováno
26.7.2019 14:02, před měsícem

Hezký den,

mrzí mne, že se Vám po určité době odlepilo ochranné sklo, i když to nebývá běžné. Ve chvíli, kdy jej máte v záruce a máte doklad o zakoupení, doporučuji se prosím na prodejnu znovu dostavit a projednat s kolegy situaci znovu (reklamovat).
Kdyby se situace na prodejně stále nevyřešila, zašlete prosím odkaz na tento dTest na email info@o2guru.cz a situaci budeme řešit dále.

S pozdravem,

Monika Večerková
Guru pro Social Media, O2


jaroslava HROCHOVÁ

Uzavření stížnosti

Publikováno
2.8.2019 19:48, před 23 dny

Hodnocení:

Komentář: Dobrý den,rozhodla jsem se vše ukončit,nejsem osoba která se chodí dohadovat na co mám nárok,zjistila jsem na folii naražený růžek v pravém rohu dole,zkoumala jsem to tak že se růžek nalomil,s tím nemůžu už vůbec jít na reklamaci,nevím jak se to přihodilo,přesto by glass folie měla na telefonu držet.J.H.